با حضور گسترده پای صندوق های رای حماسه ای باشکوه خلق می کنیم

محمد نژاد با بیان اینکه ایجاد یاس و ناامیدی تفکر دشمن است گفت: تفرقه و نفاق در جامعه از اهداف دشمنان است و با حضور گسترده در پای صندوق های رای بار دیگر حماسه ای باشکوه را خلق خواهیم کرد.

« پرویز محمد نژاد » ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در پای صندوق های رای به خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود گفت: دشمن امروز منتظر است و بعد از انقلاب نیز هیچ گاه دست  از دشمنی برنداشته و یکی از زمان هایی که با قدرت وارد می شوند در زمان انتخابات است.

 


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  حلقه های مفقوده در جامعه، افزود: آنچه امروز مهم است حلقه مفقوده مدیریت جامع، آگاهانه و عالمانه همراه با عشق و ایمان است.

 

محمد نژاد با بیان اینکه نقش انسان ها به عنوان بزرگترین سرمایه بشری همواره مورد توجه قرار دارد، اظهار کرد: ایران اسلامی با داشتن نیروهای قوی و کاربلد راه‌های رسیدن به هدف را می دانند و از ابزار لازم بهره می جویند.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک مدیر آگاه باید ضمن مسلح بودن به علم روز در حوزه مدیریت مملکت با شناسایی مزیت ها در جهت بهره وری صحیح و  ایجاد درآمد تلاش کند.

 

محمد نژاد با تاکید بر اینکه  هیچ سمی مهلک تر از سم ناامیدی در جامعه نیست، اذعان کرد: ایجاد یاس و ناامیدی تفکر دشمن است و بر خود واجب می دانیم با تکیه بر علم و  آگاهی و دانش و به پشتوانه رهبر معظم انقلاب، دشمن را در هر زمینه ای شکست دهیم.

 

وی تاکید کرد: تفرقه و نفاق در جامعه از اهداف دشمنان است و با حضور گسترده در پای صندوق های رای بار دیگر حماسه ای باشکوه را خلق خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1066903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha