ضمانت امنیت کشور، دستاورد مهم تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: دستاورد مهم تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، ضمانت امنیت کشور و جلوگیری از عملیاتی شدن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در ابعاد داخلی و خارجی است.

حجت الاسلام سمیع الله مردان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: انتخابات بزرگ ترین رویداد سیاسی کشور و شرکت در این رویداد مهم یک تکلیف و وظیفه ملی برای همگان است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: مردم باید با هوشیاری در این انتخابات شرکت کنند تا دشمنان این مرز و بوم که همواره با طراحی نقش‌های شوم به دنبال تضعیف نظام و ناکارآمد نشان دادن هستند، همانند گذشته از این رهگذر با دست خالی عبور کنند.

 

حجت الاسلام مردان ابراز امیدواری کرد: مردم با انتخاب درست، فردی را برای  مسند ریاست جمهوری برگزینند که شاخص های یک مدیر متعهد و انقلابی را داشته باشد و بتواند در جهت رفع مشکلات کشور قدم بردارد.

 

این مسئول تصریح کرد: نباید مشکلات، تنگناها و نارضایتی ها را در عدم حضور در عرصه انتخابات برگزید چرا که رفع این مشکلات با حضور حداکثری و انتخاب شایسته تحقق خواهد یافت و در واقع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، کلید حل مشکلات کشور محسوب می‌شود.

 

حجت الاسلام مردان بیان داشت: امروز ایران ما از یک سو با تهدید‌های فزاینده خارجی و از سوی دیگر با مشکلات اقتصادی و معیشتی و عدم تحقق برخی از اهداف انقلاب در داخل مواجه بوده و در کنار انتخاب دولتی کارآمد برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد، بیش از همیشه به همدلی، انسجام ملی و مشارکت حداکثری نیازمندیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: دستاورد مهم تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، ضمانت امنیت کشور و جلوگیری از عملیاتی شدن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در ابعاد داخلی و خارجی است.

کد خبر 1066917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha