رسانه ملی در امیدآفرینی میان مردم اثرگذار است

محسن فتحی گفت: صدا و سیما در حوزه اطلاع‌رسانی و امید آفرینی می‌تواند موثر باشد و علیرغم نفوذ فضای مجازی هنوز هم رسانه ملی دارای مرجعیت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محسن فتحی رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان اظهار کرد: صدا و سیما در حوزه اطلاع‌رسانی مرجعیت است همکاران من از صبح زود تا پاسی از شب مشغول پیگیری امور مربوط به حوزه‌های انتخابیه خود هستند.

 


وی با اشاره به دیدار اخیر با رهبر معظم انقلاب از طریق ویدیوکنفرانس گفت: ایشان تاکید کردند که امور پیگیری شده توسط نمایندگان حتما به افراد حوزه انتخابیه اطلاع‌رسانی شود و ما نیز بر آن هستیم که این مهم را به انجام برسانیم.

 

فتحی یادآور شد: در حوزه اطلاع رسانی و امید آفرینی صدا و سیما خیلی می‌تواند موثر باشد و علیرغم نفوذ فضای مجازی هنوز هم رسانه ملی دارای مرجعیت است.

 

شیوا قاسمی‌پور نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به بد اخلاقی‌های ایام انتخابات گفت: صدا و سیما با توجه به نقش موثری که در میان مردم در حوزه تولید محتوا دارد می‌تواند این بی‌اخلاقی‌ها را با کار فرهنگی مداوم بی‌اثر کند.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه صدا وسیمای مرکز کردستان با بهره گرفتن از نیروهای متخصص بومی و در راس مدیرکل مرکز؛ توانسته است علیرغم کمبود اعتبارات، عملکرد قابل قبولی را ارائه کند.

 

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت راه‌های حوزه انتخابیه گفت: با توجه اینکه اغلب روستاهای حوزه انتخابیه از لحاظ مکانی دارای مسافت زیادی هستد و راه‌های مواصلاتی مناسبی هم ندارند اما سعی دارم  به همه آنها سرکشی کنم. لذا از صدا و سیما انتظار دارم که همچون گذشته همراهی لازم را با ما داشته باشد.

 

پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به وضعیت معیشتی مردم حوزه انتخابیه خویش و لزوم توجه بیشتر مدیران اجرایی به مردم اظهار داشت: آنقدر مشکلات در میان مردم زیاد است که ما از شنیدن آن متاسف می‌شویم و سعی میکنیم با مکاتبه و نطق‌های پیش از دستور در مجلس پیگیر این مشکلات شویم.

 

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: در حق مردم کم لطفی شده است که حتی ما نمایندگان مردم هم با شرمندگی به حوزه‌های انتخابیه مراجعه می‌نمائیم و ان‌شاالله با کمک و همدلی بیشتر صدا و سیما بتوانیم پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده حوزه را به سمع و نظر مردم برسانیم.

 

بهزاد رحیمی اظهار کرد: واقعا برنامه‌های صدا وسیمای مرکز کردستان در جذب مخاطب قابلیت بالایی دارد نمونه‌اش خود بنده قبل از اینکه بعنوان خدمتگزار مردم انتخاب شوم به محض خروج از محل کار رادیو را روشن می‌کردم.

 

نماینده مردم سقز و بانه در شورای اسلامی در ادامه گفت: فریاد زدن مشکلات مردم و رساندن آن به گوش مسئولان در کجای دنیا القای ناامیدی محسوب می‌شود که بنده به این دلیل از سوی مدیران دولتی متهم به ناامیدی می‌شوم.

 

وی در ادامه از صدا و سیما خواست که پلی مابین مردم و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی باشند و در پایان  از فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز کردستان تشکر کرد.

 

علیرضا زندیان یکی دیگر از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مدیرکل صدا و سیمای مرکز برای برگزاری این جلسه گفت: انصافاً صدا و سیما همیشه پای کار بوده است و هر وقت نیاز بوده به عنوان صدای مردم و پل ارتباطی آنها با نمایندگان شان عمل کرده است.

 

نماینده بیجار و یاسوکند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان حتی در لحظه استراحت روزانه هم از فکر کردن و تلاش برای رفع مشکلات مردم غافل نبوده‌اند.

 

وی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خویش افزود: بنده تا آنجایی که امکان داشته سعی کرده‌ام وکیلی برای همه مردم ایران، استان کردستان و حوزه انتخابیه خویش باشم و خدا را گواه می گیرم که لحظه ای از این وظیفه خطیر کوتاهی نکرده‌ام.

 

زندیان در پایان ضمن ستودن تلاش‌های مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز کردستان در تولید و پخش برنامه‌های متنوع در صدا و سیما، خبر و فضای مجازی؛ خواستار امکان حضور بیشتر نمایندگان در عرصه رسانه ملی شد.

 

جعفر عبدالملکی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مجمع نمایندگان استان کردستان در صدا و سیما اظهار داشت: هدف ما ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر در میان نمایندگان مردم برای پیشبرد اهداف توسعه همه جانبه استان کردستان است.

 

وی گفت: هر جا و هر وقت موضوعی در ارتباط با استان کردستان در دولت به وقوع پیوسته حتماً سعی کرده ایم که از طریق حضور در برنامه و یا ارتباط تلفنی نظرات و تلاش‌های آنها را منعکس نمائیم شاهد این مدعا تولید بیش از یک ساعت برنامه «با نمایندگان» به ازای هر یک از عزیزان و نیز به تناوب ارتباط تلفنی در برنامه‌های زنده تولیدی و خبری به اقتضای موضوع به میزان 200 دقیقه بوده است.

 

وی با بیان ضرورت اطلاع رسانی عملکرد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه «با نمایندگان» ویژه عملکرد عزیزان به مدت 20 دقیقه در هر فصل و نیز بنا به ضرورت برنامه های تولید و خبری به صورت زنده و از طریق تلفنی و بستر فضای مجازی در خدمت مجمع خواهد بود.

 

عبدالملکی در پایان اعلام کرد: هرجا عزیزان نماینده لازم دانستند که با مردم ارتباط برقرار نمایند مرکز آمادگی دارد تا از طریق صدا، سیما، خبر و فضای مجازی این بستر را فراهم نماید و از یک سو به عنوان صدای مردم استان اگر مواردی را لازم بود که نمایندگان محترم مطلع شوند از طریق تولید برنامه به سمع و نظر آنها برساند.    

کد خبر 1066936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha