مشارکت حداکثری مردم پشتوانه قوی برای ایران اسلامی است

حجت الاسلام خانی، با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری مردم پشتوانه قوی برای ایران اسلامی است.

حجت الاسلام «محمد یوسف خانی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: رأی اولی ها با شرکت در انتخابات اولین گام را در انجام تعهد سیاسی اجتماعی نمایش می گذارند.

 

امام جمعه دلفان افزود: بی شک شرکت درانتخابات مهم ترین جلوه مشارکت سیاسی و نشان دهنده رسیدن به بلوغ سیاسی نوجوانان است و همین بینش سیاسی نوید بخش حماسه های ملی در آینده تاریخ ایران اسلامی خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور آحاد مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری مردم، عنوان داشت: این مشارکت عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش می گذارد.

 

حجت الاسلام خانی خاطرنشان کرد: نقش بانوان در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی ایران نمایشی از زیباترین صحنه عزت وغرور ملی است و ۲۸خرداد ۱۴۰۰در دلفان متفاوت تراز گذشته خواهد بود.

 

وی یادآور شد: بانوان به عنوان نیمی از پیکره جامعه مانند دوران پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها و تصمیم گیری های نظام اسلامی حضورخود را با افتخار به جهان اعلام خواهند کرد و این ثمره ارزشمند، اعتباری است که انقلاب و وجود الگوهای عملی همچون حضرت زهرا(س) و وجود مبارک حضرت معصومه(س) به زنان داده است.

 

امام جمعه دلفان حضور بانوان را همواره شورآفرین، حرکت ساز و تأثیرگذار خواند و گفت: ان شاءالله با حضور حداکثری رأی اولی ها و سایر اقشار در روز 28 خرداد، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد و بر خط نفاق و طراحی ناموفق اردوگاه شیطانی استکبار جهانی پایانی خواهد شد.

 

کد خبر 1066960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha