به کارگیری ۴۰ هزار عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات گلستان

مکتبی گفت: نزدیک به ۴۰ هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات به کار گیری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان مکتبی» شامگاه امروز (پنجشنبه 27 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آخرین رصدها و بررسی های ما نشان می دهد تمامی فرمانداری ها و بخشداری ها آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات را دارد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان  ادامه داد: نزدیک به 40 هزار عوامل اجرایی فردا در پای صندوق رای حاضر می شوند.

 

مکتبی یادآور شد: از جهت وضعیت بهداشتی نگرانی مردم نداشته باشند تمام شعب اخذ رای ضدعفونی شده است و مواد ضدعفونی کننده و ماسک نیز در اختیار مردم قرار داده خواهد شد.

 

وی افزود: مردم باید کارت ملی و شناسنامه همراه خود داشته باشند و این دو مدرک شناسی برای رای دادن در انتخابات لازم است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان  بابیان اینکه نیازی به اثر انگشت در انتخابات نیست، متذکر شد: اطمینان خاطر می دهیم که امکان ندارد کسی دوبار بتواند رای بدهد و به لحظه هر فردی که رای می دهد احراز هویت می شود.

 

مکتبی تاکید کرد: در شهر گرگان انتخابات الکترونیکی برگزار می شود و توصیه ما این است که کد داوطلبانی که  می خواهند رای بدهند را مردم در منزل  یادداشت کنند.

 

وی یادآور شد: زمان انتخابات از ساعت 7 صبح آغاز می شود و این انتخابات تا 10 ساعت تداوم خواهد داشت و با نظر وزارت کشور می تواند این زمان تمدید شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: اگر فردی برای انتخابات با مشکل رو به رو باشند می توانند به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کند.

کد خبر 1066992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha