تداوم راه شهید سلیمانی با حضور گسترده مردم در انتخابات

آریان پور گفت: انتخابات امسال اهمیت زیادی دارد و با حضور گسترده انتخابات می توانیم ادامه دهنده راه شهدای چون حاج قاسم سلیمانی باشیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان  از گرگان، «رضا آریان پور» شامگاه امروز (پنجشنبه 27 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان در ادوار گذشته در انتخابات خوش درخشیده است و کارنامه بسیار خوبی در حضور و میزان مشارکت در انتخابات دارد.

 

نماینده مردم شرق استان گلستان  ادامه داد: استان گلستان جزو دو یا سه استان اول و نمونه کشور از میزان مشارکت است و یکی از دلایل آن وجود اقوام مختلف و مشارکت آنها در بخش های سیاسی و اجتماعی و غیره به شمار می رود.

 

آریان پور گفت: انتظار است مردم استان گلستان همچون گذشته با وحدت حضور گسترده ای در انتخابات داشته باشند.

 

وی افزود: انتخابات امسال اهمیت زیادی دارد و با حضور گسترده انتخابات می توانیم ادامه دهنده راه شهدای چون حاج قاسم سلیمانی باشیم.

 

این مقام مسئول متذکر شد: شاهد آن هستیم که آمریکایی ها پس از خروج برجام به میز مذاکره برگشتند و این به واسطه رشادت شهید بزرگی مثل شهید سلیمانی است و قطعا باید تلاش کنیم میزان مشارکت را افزایش دهیم.

 

آریان پور گفت: باید رئیس جمهوری را با رای بالا منتخب کنیم تا بتواند مطالبات ما را با قدرت در جوامع بین المللی پیگیری کند.

 

کد خبر 1067006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha