هیچ مورد فوتی در بیمارستا‌های  کهگیلویه و بویراحمد به ثبت نرسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: خوشبختانه در ۴۸ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در بیمارستا‌های معین بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ثبت نرسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» امروز (27 خرداد ماه) تعداد جانباختگان کلی بر اثر بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد را ۶۹۲ نفر اعلام کرد و گفت: از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون ۱۳۹ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری شدند که از این تعداد، ۵۴ نفر مبتلای قطعی و ۹ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: از مجموع ۳۲۵ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج ۲۶ درصد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بوده است.

 

وی ادامه داد: تعداد بهبود یافتگان کرونایی در کهگیلویه و بویر احمد ۴۹ هزار و ۲۹۵ نفر گزارش شده است.

 

یزدان پناه با بیان اینکه همه شعب اخذ رای به ویژه شعب در مکان‌های سربسته ضدعفونی شده، گفت: مردم موقع ورود به شعب اخذ رای حتما دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و ضمن رعات فاصله گذاری اجتماعی از ماسک و خودکار شخصی نیز استفاده کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه برخی افراد برای تبلیغات و تشویق مردم به رای دادن به کاندیدای مورد نظر خود، مقابل شعب اخذ رای تجمع می‌کنند، افزود: رای دهندگان برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا پس از رای دادن بلافاصله شعب اخذ رای را ترک کرده و از شرکت در تجمعات مقابل حوزه‌های رای گیری خودداری کنند.

کد خبر 1067009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha