جوانان کانون ها با اقتدار به پای صندوق های رای بیایند

سیاه کمری گفت: جوانان کانون های مساجد با اقتدار و صلابت به پای صندوق های رای بیایند و در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

پروانه سیاه کمری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  با  اشاره به حضور جوانان در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات  یک تکلیف  شرعی است اما متأسفانه به علت مشکلات اقتصادی کشور ،مردم دلسرد شدند ماباید آنها را ترغیب به رای دادن کنیم.

 

مسئول کانون حضرت قاسم(ع) کرمانشاه افزود: نباید اجازه دهیم دشمنان این نظام امیدوار شوند باید با حضور حداکثری خود در این انتخابات نشان دهیم که مردم در تمامی صحنه ها پشت نظام و رهبر را خالی نمیگذارند و با اقتدار پاسخ کوبنده ای به دشمنان می دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: جوانان امروز  امروز ما با آگاهی و بصیرت اندیشی فرد اصلح را برای تعیین سرنوشت کشور خود انتخاب می کنند تا بتواند مشکلات مردم را رفاه و آینده خوبیرا برای آنها رقم بزند.

 

سیاه کمری تصریح کرد: برای تشویق مردم در راستای شرکت در انتخابات باید خودمان انقدر آگاه و اطلاعات داشته باشیم که بتوانیم مردم را مجاب کنیم که رای بدهند.انشاالله که اتفاقات خوبی برای جامعه رخ دهد و این بستگی به خودمان دارد که چقدر در افکار مردم مؤثر باشیم.

 

مسئول کانون حضرت قاسم(ع) کرمانشاه در پایان گفت: از همه مردم دعوت می کنم در این انتخابات با مشارکت گسترده و حداکثری  شرکت کنند تا بتوانیم شاهد پیشرفت و توسعه آبادانی کشور اسلامی خود باشیم.

کد خبر 1067046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha