مشارکت گسترده جوانان در انتخابات  باعث پیشرفت و توسعه کشور می شود

محبی امین آبادی گفت:جوانان کانون های مساجد با حضور و مشارکت گسترده خود در پای صندوق های رای باعث پیشرفت و توسعه کشور می شوند.

گلنار محبی امین آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است ، گفت: همزمان با شروع تبلیغات تا پایان زمان آن مردم و جوانان کانون رابا انتخابات و انتخاب فرد اصلح آشنا کردیم تا آنها با دید باز به مسئله انتخابات نگاه و در صحنه انتخابات حضور پیداکنند.

 

مسئول کانون پیروان حضرت مهدی (عج) کرمانشاه افزود: جوانان ما باید بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند تا اوضاع کشور را بهبود و باعث پیشرفت و توسعه آبادنی کشور و خاری در چشم دشمنان شود.

 

وی خاطر نشان کرد:  اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند و به فرد اصلح رای ندهند قطعا دیگران برای آ نها تصمیم می گیرند،مثلا مردم می گویند که من رای نمیدهم و با رای من هیچ اتفاقی نمی دهد ،این فکر در باره انتخابات اشتباه است بلکه باعث انتخاب گزینه غلط و ایجاد مشکلات بیشتر خواهند شد.

 

محبی امین آبادی  با اشاره به اینکه برای انتخاب فرد اصلح باید شفاف سازی شود،  تصریح کرد: باید برای مردم شفاف سازی کرد که فردی را انتخاب کنند کارآمد باشد و بتواند کاری از پیش ببرد و برای کشور مفید و مؤثر واقع شود.مردم بخاطر شرایط بد اقتصادی دلسرد شده اند اما نباید با شرکت نکردن در انتخابات راه را برای دشمنان باز بگذارند.

 

مسئول کانون پیروان حضرت مهدی (عج) کرمانشاه در پایان گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است و  و ما امروز با حضور حداکثری خود در پای صندوق های را در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم خواهیم شد و شادی دشمنان را به غم تبدیل خواهیم کرد.

 
کد خبر 1067047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha