گلستان آمادگی ۱۰۰ درصد برای انتخابات دارد/ حضور مردم در صبح اول وقت در شعب اخذ رای

کاظمی گفت: گلستان برای برگزاری انتخابات از آمادگی ۱۰۰ درصد برخوردار است.

«سید محسن کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امروز 28 خرداد روز برگزاری انتخابات است و از چند ماه گذشته بستر انتخابات را آماده کردیم و امروز نیز فرمانداران و بخشداران به منظور برگزاری انتخابات صندوق و اقلام مورد نیاز انتخاباتی را به محل شعب اخذ رای ارسال کردند.

 

دبیر اجرایی ستاد انتخابات گلستان  ادامه داد: طی رصدی که دقایقی پیش داشتیم تمامی صندوق های شعبه اخذ رای ارسال شده و همکاران ما در حال آمادگی برای رای گیری هستند.

 

کاظمی بیان کرد: یک میلیون و 354 هزار نفر جمعیت واحد الشرایط رای داریم که به همین میزان تعرفه نیز در استان در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: گلستان برای برگزاری انتخابات از آمادگی 100 درصدی برخوردار است و تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و یک ناظر بهداشتی در هر شعبه اخذ رای حضور دارد.

 

این مقام مسئول متذکر شد: ماسک در تمامی شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده و تمام شعب ضدعفونی شده و درخواست داریم مردم خودکار شخصی همراه خود داشته باشند و از پیش نیز اثر انگشت از سوی وزارت کشور حذف شد.

 

کاظمی بیان کرد: با توجه به افزایش شعب اخذ رای بستر لازم وجود دارد مردم با آرامش و در صحت و سلامتی کامل رای دهند.

 

وی یادآور شد: انتظار داریم با توجه به شرایط اپیدمی کرونا مردم در  اول وقت در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند و امیدواریم بتوانیم با یک رای بالا رئیس جمهوری قوی با پشتیبانی مردمی انتخاب کنیم.

 

 

کد خبر 1067064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha