ملت ایران ۲۸ خرداد حماسه ای دیدنی مقابل چشم جهانیان خلق خواهد کرد

استاندار کرمان گفت: میراث شهدا این است که پیوند مردم را با نظام حفظ کنیم و یکی از نمادهای اصلی این پیوند هم انتخابات است و ملت ایران امروز یک حماسه دیدنی را در جلوی چشم جهانیان خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، دکتر علی زینی وند صبح جمعه (28 خرداد) در آغاز رأی گیری در گلزار شهدا در جمع خبرنگاران گفت: ما قبل از شروع رأی گیری گلزار شهدا و مزار شهید سلیمانی عزیز آمدیم که هم تجدید بیعت کنیم و هم به روح شهدا درود بفرستیم.

 

استاندار کرمان بیان کرد: هم یادآوری کنیم این همه شهید عزیزی که اینجا آرمیده اند، در واقع در راه استقلال و آزادی مردم ایران و در راه اعتلای دین جان خود را از دست دادند و کمترین وظیفه ما این است که از میراث آن ها حفاظت کنیم.

 

وی افزود: میراث آن ها این است که پیوند مردم را با این نظام حفظ کنیم و یکی از نمادهای اصلی این پیوند هم انتخابات است که مقام معظم رهبری تأکید کردند و حتی 48 ساعت قبل از انتخابات هم تأکید جدی داشتند.

 

زینی وند اظهار کرد: ما هم آمدیم هم تجدید بیعت کنیم و هم به مردم عزیز بگوییم برای حفظ آرمان های خود بیایند هرچند ممکن است گله مندی هم داشته و از فضای اقتصادی و معیشتی هم گله مند و تحت فشار هم باشند.

 

وی ادامه داد: گله مندی آن ها به تعبیر مقام معظم رهبری به حق است اما حتماً پشت کردن آن ها به صندوق رأی و قهر آن ها با صندوق رأی حلال مشکلات نیست اتفاقاً باید پای صندوق های رأی بیایند و مشکلات را با حضور خود حل کنند بنابراین ما هم اول صبح آمدیم خودمان رأی بدهیم.

 

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: به مردم عزیز توصیه می کنم رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند هرچند ما محدودیتی برای رأی گیری نداریم و تا وقتی که مردم در محل شعبه حضور داشته باشند ولو از 12 شب هم عبور کند ما از مردم رأی گیری می کنیم اما خواهش می کنیم اول صبح بیایند و با آرمان های انقلاب بیعت کنند و رأی خود را بدهند و حضوری پرشور مانند همه انتخابات های گذشته داشته باشند.

 

وی بیان کرد: همین طور که می بینید شور و هیجان مردم واقعاً در این ساعات اولیه روز قابل تحسین است البته توقع از مردم عزیز ایران به خصوص مردم دیار کریمان، کرمان که در دامن خود پرورش دهنده شخصیت های بزرگی برای اسلام و ایران بوده و پرورش دهنده سردار سلیمانی است توقع هم همین است.

 

زینی وند افزود: من مطمئن هستم که مردم عزیز ایران همانند ادوار گذشته و این دوره حتی با حساسیت بیشتری، که از یکسال گذشته همه دشمنان و مخالفین جمهوری اسلامی تمرکز کردند که حضور مردم را پای صندوق ها کمرنگ کنند، اما مردم می آیند و از این حق قانونی خود در پشتیبانی از نظام و کشور علیرغم اینکه ممکن است گله مندی هایی داشته باشند اما یک حماسه دیدنی را در جلوی چشم جهانیان خلق خواهند کرد.

 

زینی وند در پایان گفت: 28 خرداد احساس غرور، استقلال، دین باوری، ایران دوستی، وطن پرستی و همه این ها را تداعی می کند.

کد خبر 1067065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha