حماسه شکوه آفرین مردم زنجان در پای صندوق های رای/ ۸۲۰ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند

در استان زنجان ۱۰۶۳ شعبه اخذ رای ثابت و سیار شهری و روستایی برای انتخابات ۲۸ خرداد پیش بینی شده و ۱۸ هزار و ۹۶۵ نفر از مجموع ۸۲۰ هزار واجد شرایط استان زنجان، رای‌اولی هستند و ۲۷ هزار نفر نیز فرآیند اجرا و نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با سراسر کشور، مردم پایتخت شور و شعور حسینی با حضور حماسی خود در انتخابات ضمن لبیک به فرمان رهبر انقلاب و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و همچنین ادای دِین به شهدا به‌خصوص شهید مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی، با حضور در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه‌گو خواهند زد.

 

در استان زنجان 1063 شعبه اخذ رای ثابت و سیار شهری و روستایی برای انتخابات 28 خرداد پیش‌بینی شده و 18 هزار و 965 نفر از مجموع 820 هزار واجد شرایط استان زنجان، رای‌اولی هستند و 27 هزار نفر نیز فرآیند اجرا و نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند.

 

در این انتخابات شاهد افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای هستیم به گونه ای که تمام شعب بالای یک هزار رای در 4 سال گذشته در انتخابات امسال به 2 شعبه افزایش یافته است.

 

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست‌جمهوری در 21 شهر و 704 استان زنجان برگزار می‌شود، در این دوره 562 نامزد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و 4 هزار و 217 نفر در انتخابات شوراهای روستا رقابت می‌کنند.

 

به شعباتی که دارای بیش از یک هزار رای و شعباتی که در ساعاتی از شبانه‌روز 750 رای داشتند، یک شعبه دیگر هم اضافه شده و امسال 793 شعبه ثابت و 267 سیار است.

 

همچنین میزان تعرفه‌ها حدود 1.3 درصد با توجه به اعلام فرمانداری‌ها بیشتر در نظر گرفته شده تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

کد خبر 1067075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha