مردم شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

ملانوری گفت: برای اینکه شرکت در انتخابات اجر واقعی خود را داشته باشد باید مردم در اولین ساعات انتخاباتی رای خود را در صندوق های اخذ رای بیندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» صبح امروز (۲۸ خرداد) پس از انداختن رای خود به داخل صندوق ها؛ در جمع خبرنگاران در مدرسه سردار سلیمانی بیرجند اظهار داشت: انتخابات محور تعیین سرنوشت کشور است.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: با حضور در این شعبه تجدید بیعت با صبر و استقامت و شهدا را مد نظر داشته ایم و امیدواریم شاهد ایجاد امید برای جوانان و مردمان ایران باشیم.

 

وی با بیان اينکه مردم بدانند که انتخابات یک رفتار فرهنگی و تکلیف شرعی محسوب می شود، گفت: مردمان با فرهنگ خراسان جنوبی در دوره های گذشته انتخابات؛ حضور باشکوه و جدی خود را نشان دادند و دست تک تک آنان را می بوسم.

 

ملانوری در ادامه گفت: برای اینکه شرکت در انتخابات اجر واقعی خود را داشته باشد مردم باید رای دادن را به ساعات پایانی نیندازند و برای حفظ سلامت مردم تعداد شعب اخذ رای را امسال ۱۵ درصد افزایش دادیم.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تا ساعت ۲ بامداد آرای مردم اخذ می شود، گفت: شرکت مردم در انتخابات به پاس زحماتی که در دوره های گذشته کشیدند از اهمیت بالایی برخوردار است و به احترام شهدای سلامت از مردم استان درخواست داریم که این تکلیف را در ساعات اولیه ادا کنند.

 

کد خبر 1067080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha