رای مردم تجلی اراده آنها در انتقال قدرت و اداره کشور است

وزیر کشور با بیان اینکه رای مردم تجلی اراده آنها در انتقال قدرت و اداره کشور است، گفت: بازرسان در هر کجایی که هستند مرتب کار بازرسی را انجام دهند و اگر خطایی بود آن را به وزارت کشور اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، عبدالرضا رحمانی فضلی با حضور در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: توفیق داریم با همکاری و هماهنگی همه دستگاه های نظارتی اعم از نظارت، اجرا، قوه قضاییه، هیئت مرکزی اجرایی، هیئت مرکزی نظارت، مجلس، صدا و سیما و همه دستگاه های دیگر سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دور انتخابات شورای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را به فضل الهی امروز آغاز کنیم.

 

وزیر کشور با بیان اینکه امیدواریم خداوند متعال به همه ما توفیق دهد که بتوانیم امروز به تکلیف خودمان در امانت داری رای مردم و صیانت از آن عمل کنیم، تصریح کرد: در برگزاری انتخابات قانونی سالم در شرایط بهداشتی با توجه به شیوع کرونا به تکالیف خود عمل می کنیم.

 

وی ادامه داد: 66 هزار شعبه انتخابات ریاست جمهوری و بیش از 75 هزار شعبه شهر و روستا که استقرار یافته اند، این کار عظیم را به لطف خداوند آغاز می کنند و با استقبال از مردم در اخذ رای آنها کوشا هستند تا بتوانیم در امنیت و سلامت کامل انتخابات را برگزار کنیم.

 

رحمانی فضلی ادامه داد: امیدواریم که همه عزیزانی که در صحنه همکاری با ما هستند هم نیروهای امنیتی، انتظامی، اجرایی و نظارت با هماهنگی کامل با یکدیگر همان طور که در انتخابات های قبل و در یکی دو ماه اخیر با هم همکاری داشتند به این همکاری ادامه دهند تا انتخابات به خوبی برگزار می شود.

 

وی گفت: بازرسان عزیز در هر کجا که هستند، بازرسی را انجام دهند و به سرعت اگر اشکال در مسیر بود، آن را اطلاع رسانی کنند.

 

رحمانی فضلی گفت: از ناظران محترم تقاضامندیم با دقت نظارت را انجام دهند و با توجه به اینکه تجلی اراده آنها در انتقال قدرت و اداره کشور است، حتما باید به خوبی از رای مردم صیانت شود و به عنوان هیئت های نظارت به خوبی این کار را انجام دهند.

کد خبر 1067085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha