امنیت ما مردم پایه است که با مشارکت آحاد مردم حاصل می‌شود/مورد نگران کننده امنیتی نداریم

علوی با بیان اینکه ما همیشه خود را مخاطب پیام ملت ایران در چنین روز‌هایی می‌دانیم که آن پیام عزت، انسجام، وحدت و امنیت است، گفت: امنیت ما مردم پایه است که با مشارکت آحاد مردم حاصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمود علوی صبح امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه نشست خبری اعلام دستور آغاز انتخابات ۱۴۰۰ در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ما همیشه خود را مخاطب پیام ملت ایران در چنین روز‌هایی می‌دانیم که آن پیام عزت، انسجام، وحدت و امنیت است، گفت: امنیت ما مردم پایه است که با مشارکت آحاد مردم حاصل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه امروز روزی است که مردم با آراء خود حرف می‌زنند، گفت:‌ مردم حماسه پر شور حضور می‌آفرینند و پیام عزت و سربلندی ملت ایران را به همه دنیا مخابره می‌کنند.

 

وزیر اطلاعات در ادامه درباره برقراری امنیت انتخابات با بیان این نکته که دستگاه‌های اطلاعاتی از چند ماه گذشته همیشه بر میدان رصد‌های فراگیر دارند و اگر به کوچکترین مورد مشکوکی برخورد کردند، به موقع اقدام لازم را انجام دادند، گفت: کار مستمری در زمینه‌های مختلف از جمله امنیت انتخابات صورت گرفته است تا روزی توام با امنیت را پشت سر بگذاریم و نیرو‌های امنیتی ما در خصوص هر مورد مشکوکی وارد عمل شدند.

 

وی با تصریح اینکه در حال حاضر مورد نگران کننده امنیتی نداریم، گفت:‌ اتفاقات خاص احتمالی نیز با رصد هوشمندانه دستگاه‌های امنیتی رخ نخواهد داد.

کد خبر 1067094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha