مشارکت در انتخابات بستر اقتدار نظام مقدس اسلامی است

ثمینی با اشاره به افزایش ۱۰۵ شعبه اخذ رای در استان، گفت: این مهم با هدف توسعه تمهیدات مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز(28 خرداد) در ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: امسال یک هزار  871 شعبه انتخاباتی در استان برای اخذ آرای مردم آماده شده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان و رئیس ستاد انتخابات استان، افزود: امسال تعداد 105 شعبه اخذ رای به تعداد شعب اخذ رای استان افزوده شده است.

 

وی بیان کرد: تمهیدات لازم بهداشتی در شعب اخذ رای استان اندیشیده شده است و مردم می توانند با آرامش خاطر در انتخابات مشارکت کنند و در شعب اخذ رای حاضر شوند.

 

ثمینی ادامه داد: انتخابات در چهار شهرستان خرم آباد، بروجرد، پلدختر و کوهدشت به صورت الکترونیک در حال برگزاری است.

 

وی خاطرنشان کرد: این روش امتیازات خوبی دارد از جمله دقت و سرعت بالا در فرایند انتخابات که در این زمینه کلیپ های آموزشی زیادی توسط وزارت کشور،روابط عمومی استانداری و ستاد انتخابات تهیه شده که توصیه می شود افراد برای آشنایی بیشتر با روند رای گیری الکترونیکی این کلیپ ها را ببینند.

 

معان سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: 33 هزار نفر از شرکت کنندگان در انتخابات رای اولی ها هستند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان در خصوص بحث های امنیتی انتخاباتی همه تمهیدات لازم دیده شده و فرآیندهای قانونی در همه مراحل انتخابات تعریف شده و به هیچ وجه روش های غیرقانونی را نمی پذیریم و با متخلفان برخورد قانونی شدیدا به عمل آمده و به آنان اجازه تخلف نخواهیم داد.

کد خبر 1067102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha