۵۴۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان رشت آرای مردم را جمع‌آوری می‌کند

فتح اللهی با بیان اینکه در شهرستان رشت ۵۴۲ شعبه اخذ رأی آرای مردم را جمع‌آوری می‌کند گفت: حدود ۱۲ هزار نفر در قالب عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات شهرستان مشارکت دارند.

«علی فتح اللهی» با اشاره به آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان رشت برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور همراه با حفظ سلامتی مردم  به خبرنگار شبستان گفت: فرآیند انتخابات در شهر رشت به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه در شهرستان رشت ۵۴۲ شعبه اخذ رأی آرای مردم را جمع‌آوری می‌کند افزود: از این تعداد، ۲۳۷​شعبه مختص شهر رشت است که ۲۳۱ صندوق ثابت و ۶ صندوق سیار است.

 

وی از مشارکت حدود ۱۲ هزار نفر در قالب عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات شهرستان رشت خبرداد و بیان کرد: چهار هزار و ۶۰۰ نفر از این تعداد فقط در شهر رشت در برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

 

فتح اللهی با بیان اینکه در مجموع حدود ۳۹۰ نامزد برای نشستن بر کرسی‌های شورای شهر شهرستان رشت با هم به رقابت می‌پردازند اذعان کرد: در حوزه روستایی بیش از هزار و ۷۰۰ داوطلب با هم رقابت می‌کنند.

 

به گفته وی در شهر رشت ۱۱ نفر به عنوان عضو اصلی و هفت نفر علی البدل و در سایر شهرهای تابعه، پنج نفر عضو اصلی وسه نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

 

فرماندار رشت از مردم درخواست کرد تا رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و در اولین ساعات در شعب اخذ رای حضور یابند.

 

گفتنی است، فرماندار رشت دقایق اولیه صبح امروز رای خود را به صندوق انداخت.

کد خبر 1067115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha