مشکلات و فشارهای اقتصادی مانع حضور پرشور مردم در مشارکت سیاسی کشور نیست

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات گفت: مشکلات و فشارهای اقتصادی مانع حضور پرشور مردم در مشارکت سیاسی کشور نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» صبح امروز جمعه ۲۸ خرداد با حضور در پای صندوق رأی که در مصلی امام خمینی(ره) کرج انجام شد گفت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات زمینه ناامیدی و یأس برای دشمنان است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: انتظار می رود که این آراء رأی به نفع مردم و برای مردم تمام شود و بار دیگر استکبار و ایادی آن علاقه و ایمان مردم به انقلاب و نظام اسلامی شاهد باشند. 

 

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم پای صندوق رأی و مشارکت پرشور در جریان انتخابات بیان کرد: رأی اولی ها با حضور در این عرصه سیاسی نخستین مشارکت سیاسی خود را نشان می دهند؛ این مهم نشان می دهند که هیچ فاصله ای میان نسل اول با دیگر نسل های انقلاب نیست.

 

وی ادامه داد: مردم در طول سال های اخیر با مشکلات بسیار زیاد اقتصادی روبه رو بودند ولی هیچ یک از این مشکلات اقتصادی باعث فاصله مردم از ارزش های انقلاب و خون شهداء نشد. 

 

امام جمعه کرج اظهار کرد: انتظار می رود با انتخاب دولت جدید مشکلات و بسیاری از دغدغه های مردم مرتفع شود و شاهد گشایش و بهبود معیشت مردم باشیم. 

 

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: جوانان باید دقت داشته باشند که فردی را برای آینده این کشور انتخاب کنند که اصلح باشد و توان و تعهد در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته باشد. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: معیشت، اشتغال و تولید از جمله مهمترین دغدغه هایی است که دولت آتی بایستی با توجه به آن نسبت به آبادی کشور و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اقدام نماید. 

 

 

کد خبر 1067122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha