قدردانی از رشادت‌های حاج قاسم با حضور حداکثری در انتخابات

حجت‌الاسلام جوادی با اشاره به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای؛ گفت: این حضور حماسی می‌تواند قدردانی از رشادت‌های رزمندگان اسلام به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی باشد.

حجت الاسلام «سیدرضا جوادی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به حضور سرنوشت ساز و غرورآفرین مردم در پای صندوق های رای از اولین ساعات رای گیری در مسجد خلیل الله واقع در خیابان شهید مدنی تهران، اظهار کرد: حضور آحاد مردم در پای صندوق رای یادآور حضور مردم در تشیع سردار دل ها است.

 

 

 

 

امام جماعت مسجد خلیل الله واقع در خیابان شهید مدنی بیان کرد: آن چیزی که سردار دل ها را جهانی کرد، جدای از شخصیت بزرگ، توانمند و اقتدار این شهید اسلام، حضور مردم برای تشیع پیکر وی بود که ماندگار شد، زیرا که قدرتمند ترین سلاح، حضور مردمی در صحنه است که می تواند اقتدار و عزت کشورمان را به دنیا انتقال دهد.

 

 

 

 

حجت الاسلام جوادی خاطر نشان کرد: امروز هم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای نشان می دهد که اگرچه مردم تحت فشار و تحریم دشمنان و یاوه گویان قرار دارند، اما این شرایط در اراده مردم خللی ایجاد نمی کند و مردم همچنان پای اعتقادات و نظامشان ایستاده اند.

 

 

 

 

وی تصریح کرد: این حضور حداکثری می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند و از طرفی نشانگر قدرت و اقتدار ولایت، اسلام و کشورمان و حکومتی باشد که امام زمان(عج) آن را هدایت می کند.

 

 

 

 

امام جماعت مسجد خلیل الله گفت: جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای پیروزی غرور آفرینی را رقم خواهد زد و امیدوارم این حضور شادی مقام معظم رهبری و حضرت بقیه الله(عج) را فراهم نماید و به نوعی جبران مردم از خدمات شهید سلیمانی باشد که در میدان مقاومت خونش را تقدیم اسلام کرد.

 

 

 

کد خبر 1067124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha