نظارت ۱۰۰ تیم بهداشتی بر برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

محبی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، ۱۰۰ تیم بهداشتی در اکیپ‌های مختلف بر پروتکل‌های بهداشتی نظارت دارند.

«سیامک محبی» امروز (جمعه 28 خرداد) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، گفت: رعایت مسائل بهداشتی باید در تمامی مسائل وجود داشته باشد و حتی در انتخابات نیز این تمهیدات وجود داشته و باید رعایت شوند.
 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پروتکل‌ها در این خصوص تهیه و به ستادهای انتخاباتی نیز ابلاغ‌شده و انتظار داریم که تمام و کمال در استان قم نیز موردتوجه قرار گیرد.
 

وی تصریح کرد: مسئولان حوزه‌های انتخاباتی به‌عنوان مسئول اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی هستند و باید با نظارت عالی در راستای توجه و اهتمام به این دستورالعمل‌ها بکوشند.


محبی به نظارت‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: 100 تیم از بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای بر امر نظارت بهداشتی انتخابات 1400 در قم نظارت خواهند داشت که در قالب گروه‌های مشخص فعالیت خود را از صبح امروز (جمعه 28 خرداد) آغاز کردند.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طبق گزارش‌های اخذشده تاکنون هیچ‌گونه مشکلی در خصوص عدم توجه به مسائل بهداشتی وجود نداشته و امیدواریم که همشهریان ضمن حضور در پای صندوق‌های رأی مسائل بهداشتی را نیز رعایت کنند.


وی گفت: استفاده از ماسک الزامی بوده و همشهریان خودکار نیز همراه خود داشته باشند و بعد از رأی‌گیری نیز حتماً دست‌های خود را شستشو دهند.

کد خبر 1067173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha