بصیرت مردم در طول انقلاب افزایش یافته است

آیت الله طباطبایی نژاد با حضور در شعبه اخذ رای گفت:‌ بصیریت مردم در طول سال های انقلاب افزایش یافته و نسبت به مسائل کشور دغدغه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد« پس از انداختن رای خود در جمع خبرنگاران با اشاره به شکوه حضور مردم اظهارداشت: مردم در صحنه های مختلف حضور پیدا کرده اند و نقش خود را نسبت به نظام و کشور ایفا می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: بصیریت مردم در طول سال های انقلاب افزایش یافته و نسبت به مسائل کشور دغدغه دارند و با حضور در انتخابات برای بهبود اوضاع کمک می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ناملایمتی و مشکلاتی در کشور وجود دارد‏‏‌، تصریح کرد: مردم این مسائل را پای نظام و ناکارآمدی اسلام نمی گذارند و در انتخاب مسئولان دقت می کنند.

 

امام جمعه اصفهان ادامه داد:‌ کوتاهی یک مسئول ارتباطی با نظام و آرمان و اهداف آن ندارد و مردم این موضوع را به خوبی شناخته اند.

 

وی اضافه کرد: وجود نظام اسلامی در کل جهان مثل ایران وجود ندارد و باید قدردان این نعمت و ظرفیت مهم باشیم و با حضور در انتخابات دشمنان را ناامید کنیم.

 

آیت الله طباطبایی نژاد از مسئولان خواست تا تدبیر کنند که مردم روی پای خود نایستند و صندلی هایی برای نشستن افراد تا نوبت به رای گیری وجود داشته باشد.

کد خبر 1067201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha