دشمن کور خوانده، مردم سربلند می شوند

حجت الاسلام نجمی پور گفت: دشمن کور خوانده مردم از آزمون بزرگ انتخابات ۱۴۰۰ و گام دوم انقلاب سربلند و آماده تر از همیشه بیرون می آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،حجت الاسلام «احمد نجمی پور» دقایقی پیش در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر در شعبه اخذ رای آموزش و پرورش سربیشه رای خود را به صندوق انداخت.

 

امام جمعه سربیشه در حاشیه انتخابات با بیان اینکه نقش جمهوریت نظام پررنگ تر و برخاسته از مردم سالاری دینی است، گفت: روش حاکمیت مردمی مبتنی بر آموزه های ناب اسلامی است.

 

حجت الاسلام نجمی پور با اشاره به جلوه های حضور مردم در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در همه انتخابات گذشته دو تکلیف حضور حداکثری و انتخاب اصلح بر عهده ما بود اما در این دوره علاوه بر این دو، تکلیف تشویق افراد مردد به حضور نیز اضافه شده است.

 

وی با بیان اینکه در مقابل دشمنان باید قدرتمند ورود کرد و حضور مردم در صحنه باعث وحشت و عقب نشینی دشمنان است، افزود: در نگاه امامین انقلاب انتخابات مظهر اراده ملی و جلوه حضور و مشارکت مردم است.

 

امام جمعه سربیشه 28 خرداد ماه را روز سرنوشت ساز و مثابه فرصتی بی نظیر برای تجدید قوای نظام و کشور دانست و ابراز امیدواری کرد: مردم با حضور حداکثری خود فردی خدمتگزار، انقلابی، جوان، دلسور و... را انتخاب کنند.

 

حجت الاسلام نجمی پور افزود: امروز جشن بزرگ عقلانیت، بصیرت و شعور ملت ایران است و مشارکت حداکثری ملت پای صندوق های رأی باعث خنثی شدن توطئه دشمنان، تضمین امنیت و ثبات کشور می شود.

 

خطیب جمعه سربیشه با اشاره به راه اندازی جنگ روانی دشمن مبنی بر عدم حضور مردم پای صندوق های رأی، اظهار کرد: دشمن کور خوانده است، مردم در این آزمون بزرگ و گام دوم انقلاب سربلند و آماده تر بیرون آمده و برگ زرین دیگری در کتاب جهاد، ایثار، مقاومت خود ثبت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام نجمی پور راه گذشت از مشکلات را حضور پررنگ مردم پای صندوق های رأی دانست و گفت: هر چه حضور پررنگ تر باشد قدرت نظام در عرصه های داخلی و خارجی افزایش می یابد.

 

وی از مردم خواست با حضور باشکوه خود بار دیگر توطئه دشمنان و معاندان نظام را نقش بر آب کنند.

 

کد خبر 1067210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha