با حضور پرشور در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی کنیم

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ناامن کردن کشور به امید حضور کم مردم در انتخابات هستند، گفت: دشمن می خواهد کشور را جولانگاه داعش و تروریست‌ ها کند که ما باید با حضورمان این توطئه ها را خنثی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام«محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 28 خرداد) پس از شرکت در انتخابات و انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، سیاسی و اجتماعی است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیانات رهبری حضور مردم در انتخابات را نیاز امروز نظام اجتماعی ما خواند و افزود: باید وحدت و همراهی و همدلی و انسجام بر جامعه حاکم باشد تا مردم بتوانند به اهداف و آمال و آرزوهایشان برسند.

 

امام جمعه شهرکرد حضور پای صندوق های رای را یکی از بهترین اعمال صالح برشمرد و اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات جامعه سازی بوده و مقدمه ای برای ایجاد تمدن جهانی است که نظام اسلامی در این راستا حرکت می کند.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ناامن کردن کشور به امید حضور کم مردم در انتخابات هستند و نباید این اجازه به آن ها داده شود، تصریح کرد: دشمن می خواهد کشور را جولانگاه داعش و تروریست‌ها کند که ما باید با حضورمان این توطئه ها را خنثی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: مردم با اخلاص ایران اسلامی علی رغم همه مشکلات و نگرانی‌ها و گرفتاری‌هایی که دارند امروز پای صندوق های رای می آیند و به برکت همین حضور مومنانه مشکلات نیز رفع می شود.

 

کد خبر 1067233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha