حضور در پای صندوق های رای، لبیک به خون شهید سلیمانی و تمام شهداست

آیت الله کلانتری با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق های رای، لبیک به خون شهید سلیمانی و شهداست، گفت: رای دادن دارای برکات فراوان است و حضور بیشتر در عرصه انتخابات منجر به قدرت بیشتر ما خواهد شد و کشور قوی و امنیت بیشتری خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «علی اکبر کلانتری» امروز (جمعه 28 خرداد) در حاشیه حضور پای صندوق اخذ رای در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، در جمع خبرنگاران گفت: باید به انتخابات پرشور توجه ویژه کرد و تمام آحاد را به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق های رای، لبیک به خون شهید سلیمانی و شهداست، اظهار کرد: رای دادن دارای برکات فراوان است و حضور بیشتر در عرصه انتخابات منجر به قدرت بیشتر ما خواهد شد و کشور قوی و امنیت بیشتری خواهیم داشت.

آیت الله کلانتری تاکید کرد: اگر می خواهیم در جهان یک کشور سربلند و مترقی باشیم حضور در انتخابات شرط مهمی است که منجر به انتخاب اصلح می شود‌.

وی تصریح کرد: گرچه مشکلات و گلایه ها وجود دارد اما با روی کار آمدن رئیس جمهور مقتدر این مشکلات مرتفع خواهند شد و امروز رای خود را به ساحت مقدس  امام زمان (عج) و شهدای والا مقام تقدیم می کنم.

کد خبر 1067244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha