خانواده بیماران و معلولین ساعات اولیه رأی گیری تقاضای اعزام شعبه سیار به درب منازل کردند

فرماندار کرمان گفت: خانواده بیماران و معلولین از ساعات اولیه به فرمانداری مراجعه و تقاضای شعبه سیار به درب منزل برای گرفتن رأی معلول یا بیمارشان که توان حرکت ندارند را داشتند و یکی از شعب سیار را به این قشر از جامعه اختصاص دادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، علی بابایی جمعه (28 خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: طبق بازدیدها و گزارش های ارسالی به نظر می آید میزان مشارکت مردم شهرستان کرمان نسبت به ادوار گذشته تا این لحظه خوب بوده است.

 

فرماندار کرمان به حضور امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پای صندوق های رأی قبل از آغاز انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم کرمان امروز از ساعات اولیه در شعب اخذ رأی به خصوص شعب گلزار شهدا، حسینیه ثارالله و بیت الزهرای حاج قاسم سلیمانی حضور گسترده ای داشتند.
 

وی ادامه داد: خانواده بیماران و معلولین از ساعات اولیه به فرمانداری مراجعه و تقاضای شعبه سیار به درب منزل برای گرفتن رأی معلول یا بیمارشان که توان حرکت ندارند را داشتند و یکی از شعب سیار را به این قشر از جامعه اختصاص دادیم.

 

بابابی به میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رأی اشاره و تصریح کرد: طبق پروتکل های بهداشتی در محل شعب رابط سلامت داریم ضمن اینکه نمایندگان فرماندار آموزش های لازم را دیدند.

 

وی خاطرنشان کرد: شایان ذکر است که یک بسته اقلام بهداشتی به هر شعبه برای استفاده مردم و اعضای شعبه داده شده و اگر مردم مسائل بهداشتی را رعایت کنند زمینه انتشار ویروس کرونا به وجود نخواهد آمد.

 

وی افزود: تا ساعت 10 صبح حدود 38 هزار نفر در شهرستان کرمان رأی دادند و این نسبت به گذشته نشان از مشارکت خوب مردم در این دوره را دارد.

 

فرماندار کرمان به تخلفات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان شبکه اطلاع رسانی در حوزه های امنیتی و انتظامی گسترده و قوی است و بالافاصله به مشکلات رسیدگی می کنند و متأسفانه تعدادی تبلیغات بعد از زمان پایان تبلیغات انتخاباتی داشتیم که جمع آوری شد و همکاری دستگاه قضا در این زمینه بسیار خوب بوده است.

 

وی اظهار کرد: همچنین صبح امروز پاکسازی ورودی های شعب اخذ رأی قبل از آغاز زمان رأی گیری انجام شده است.

کد خبر 1067246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha