حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای حماسه ای ماندگار خلق خواهد کرد

سردار شاکرمی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای حماسه ای ماندگار خلق خواهد کرد، گفت: حضور پرشور مردم تضمین کننده سرنوشت کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، با حضور در شعبه شماره ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام رای خود را به صندوق انداخت.

 

سردار« جمال شاکرمی»  با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، گفت: مردم استان ایلام از اولین دقایق صبح امروز با حضور در پای صندوق های رای مشارکت بسیار خوبی را انتخابات امروز به نمایش گذاشته اند.

 

وی با بیان اینکه مشارکت و انتخاب اصلح از موضوعات مهمی است که باید موردتوجه باشد و هر چه مردم انتخاب کنند مورد احترام است، تصریح کرد: به هر مقداری که مردم بیان پای کار و حضور پرشور داشته باشند سرنوشت کشور رقم خواهد خورد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه در نظام اسلامی مردم همه کاره هستند و برای دستیابی به ترقی و پیشرفت در همه صحنه ها حضور داشته اند، ابراز کرد: دشمنان در پی القای ناامیدی و عدم حضور مردم هستند اما حضور مردم در ساعات اولیه حضور پرشوری را از خود به نمایش گذاشتند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم همواره در تمامی صحنه ها حضور داشته و در موقفگاه های سخت شاهد حضور پرشور مردم بوده ایم، بیان کرد: در این حماسه ماندگار نقش نیروی انتظامی نقشی مهم است که امنیت این کار بر عهده ناجا است که سپاه در کنار آن ها به تامین امنیت کمک خواهد کرد.

 

سردار شاکرمی ابراز کرد: تمام تلاش عوامل برگزار کننده انتخابات در استان در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم است و به طور قطع امروز شاهد حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه با همکاری و هم‌افزایی امنیتی و اطلاعاتی، علاوه بر تامین امنیت عمومی و امنیت صندوق‌ها، بحث امنیت موارد ویژه نیز در استان ایلام دیده شده است، از عموم مردم استان ایلام برای مشارکت حداکثری و حضور تماشایی در پای صندوق های رای دعوت کرد.

کد خبر 1067251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha