حضور در انتخابات مسیر و نحوه مدیریت کشور را تعیین می کند

ملانوری با تأکید بر این که بسیار مهم است که مردم بدانند این حضور چه اهمیتی دارد، گفت: پایه و اساس کشور ما بر حضور مردم است و این مردم هستند که با حضور در انتخابات ها باید مسیر و نحوه مدیریت کشور را تعیین می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» امروز (۲۸ خرداد) در محل شعبه اخذ رأی اظهارکرد: در آستانه جشن بزرگ ملی هستیم که ضمن عرض تبریک به همه، در این روز باشکوه در آزمون بزرگ دیگر با مردم شرکت کردیم.

 

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: علی رغم اینکه بیش از ۱۵۰ شبکه ماهواره ای بحث های مختلفی را در راستای بی اعتماد سازی مردم و بی تأثیری رأی دادن پمپاژ کردند تا مردم را نا امید‌ کنند اما در همین ساعات اولیه، صف های خوبی شکل گرفته و فکر می کنم امروز به عنوان یکی از بزرگترین روزهای کشور ثبت و ضبط می شود.

 

وی تصریح کرد: مسیر زندگی را انتخاب ها شکل می دهد و خداوند مسیر انسان را در انتخاب قرار داده لذا برای اینکه مسیر بهتری داشته باشیم، باید بهترین انتخاب ها را انجام دهیم. 

 

ملانوری خاطرنشان کرد: در کنار ۵۶۰ هزار واجد الشرایط استان، ۱۶ هزار نفر رأی اولی داریم که با اولین رأی خود، نخستین انتخاب سیاسی را انجام می دهند. 

 

وی ادامه داد: مردم ما به ویژه رأی اولی ها در این حضور، تفکر و نظریه خود را برای تعیین سرنوشت به صندوق ها می اندازند.

 

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که بسیار مهم است که مردم بدانند این حضور چه اهمیتی دارد، گفت: پایه و اساس کشور ما بر حضور مردم است و این مردم هستند که با حضور در انتخابات ها باید مسیر و نحوه مدیریت کشور را تعیین می کنند.

 

ملانوری متذکر شد: ما حتماً بر این پایه استواریم که جامعه و نظامی که بر مردم سالاری دینی شکل گرفته تداومش هم بسته به حضور مردم و رأی بر اعتقادات و آرمان ها و حمایت از سرمایه های بزرگ شکل گیری انقلاب است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: امروز در شعبه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی شرکت کردیم که با ایثار و مقاومت در برابر همه جبهه های ظلم و استکبار تجدید میثاق کنیم. 

 

به گفته وی؛ قطعاً این حضور در کشور امید آفرینی می کند و همه کسانی که امید‌ و‌ آرزویشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم توجه داشته باشند انتخابات جدای از اینکه رفتار سیاسی و اجتماعی است، یک رفتار فرهنگی و تکلیف شرعی و دینی به حساب می آید. 

 

ملانوری با اشاره به اینکه مردمان خراسان جنوبی در دوره‌های مختلف نشان دادند که همواره حضور چشمگیری داشته و دارند، خاطرنشان کرد: درخواستمان از مردم شریف خراسان جنوبی این است که رأی را به ساعات پایانی نیندازند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، شعب اخذ رأی ۱۵ درصد افزایش دادیم، لذا فضاهای خوبی آماده شده بنابراین دغدغه ای در بحث بیماری کرونا وجود ندارد.

 

وی با اشاره به این که توصیه این است که مردم رأی دادن را به تأخیر نیندازند، اظهار داشت: با هماهنگی هایی که انجام شده و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا حتی تا ساعت ۲ بامداد فردا، آرای مردم را اخذ می کنیم. 

 

ملانوری از مردم خواست؛ به خاطر زحماتی که مردم از ابتدای انقلاب در صحنه های مختلف کشیدند و به احترام خون شهدا و شهدای سلامت، در انتخابات حضور پیدا کرده و‌ تکلیف خود را ادا کنند.

 

 

 

کد خبر 1067258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha