۲۳۰ خبرنگار اخبار انتخابات در استان همدان را پوشش می دهند

ربانی مهر گفت: ۱۳۰ خبرنگار از رسانه‌های الکترونیکی و مکتوب و ۱۰۰ نفر از خبرنگاران و عوامل صدا و سیما اخبار انتخابات در استان همدان را پوشش می‌دهند..

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، ،« اسدالله ربانی‌مهر» صبح امروز (28 خرداد)  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با بیش از ۴۰ نفر از خبرنگاران از رسانه‌های مختلف استان رویدادهای انتخابات را گزارش می‌دهند ، گفت: در کل استان هم ۱۳۰ خبرنگار از رسانه‌های مختلف و ۱۰۰ نفر هم از عوامل صدا و سیما در حال گزارش از این رویداد بزرگ در سراسر استان هستند.

 

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه بیش از پنج  ماه است که جلسات کمیته اطلاع رسانی با حضور خانه مطبوعات، نمایندگان رسانه‌ها و صدا و سیما تشکیل شده است، افزود: در تمام برنامه ها اعتقاد داریم که مشارکت حداکثری در رسانه‌ها بدون حضور رسانه‌ها امکان پذیر نیست.

 

وی ادامه داد: اولویت حضور خبرنگاران در ستاد انتخابات در روز رأی گیری با خبرگزاریها، روزنامه‌های محلی و پایگاه‌های خبری بوده که سعی کردیم با وجود محدودیت‌ها از رسانه‌ها برای حضور حداکثری بهره برده و  شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

 

ربانی‌مهر با بیان اینکه سه نشست خبری با موضوع انتخابات  با اصحاب رسانه تا امروز برگزار شده خاطرنشان کرد: فردا هم برای اعلام نتایج هم نشست خبری نهایی را خواهیم داشت.

کد خبر 1067261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha