با حضور پای صندوق‌های رای عزت و اقتدار می آفرینیم

حجت‌الاسلام نقدی گفت: ما با حضور خود در پای صندوق های رای؛ عزّت را می خریم و ذلّت را به اهلش واگذار خواهیم کرد.

«حجت‌الاسلام محمدامین نقدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: امروز در حسّاس‌ترین مقطع تاریخ کشور، ایران عزیز ما برای پیشرفت، اعتلاء و امنیت بیشترِ خود به اقتدار بیشتر احتیاج دارد.

 

امام جمعه فومن افزود: تاریخ ثابت کرده که در شرایط سخت هر ایرانی غیرتمندی همیشه از اقتدار کشورش دفاع کرده و هزینه داده است و امروز هیچ اقتداری برای کشور بالاتر از حضور ملت عزیز در صحنه انتخابات نیست.

 

وی گفت: ایران عزیز در طول انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به دستاورهای بزرگ و پیشرفت‌های مهم نائل آمده و در گام اول انقلاب با وجود کارشکنی‌ها، جنگ تحمیلی طولانی و تحریم‌های بی رحمانه راه بسیار سختی را طی کرده است و در گام دوّم قرار است انقلاب اسلامی تاخیر و عقب ماندگی ۵۰۰ ساله کشور را جبران و عظمت تاریخی ملت ایران را احیاء کند.

 

حجت‌الاسلام نقدی با بیان اینکه همانگونه که رهبری معظّم انقلاب بارها فرمودند؛ تردیدی در وجود کمبودها نیست اما بخشی از ‌کمبودها نتیجه تحریم ظالمانه و بخشی دیگر ناشی از سوء مدیریت و ضعف دستگاه‌های مربوطه است تصریح کرد: یک ایرانی انقلابی نقد می‌کند، اعتراض می‌کند، اشکال می‌کند، روشنگری می‌کند، نقاط ضعف و قوّت را متذکّر می‌شود اما عقب نمی نشیند، اصل انقلاب را فدای مسائل داخلی نمی‌کند و تسلیم سلیقه بازی‌ها  و در روز انتخابات غایب نمی‌شود.

 

امام جمعه فومن بیان کرد: قطعاً عهد دوباره ما با انقلاب و امام و شهدا خون جدیدی در رگهای ایران عزیز جاری و دشمنان قَسم خورده را ناامید خواهد کرد، همانهایی که همیشه همراه بدخواهان ما بوده‌اند و امروز منتظر اعلام آمار شرکت کنندگان هستند تا در صورت مشارکت حداقلی نقشه‌های سخت و هولناک برای آینده کشور، حاکمیت ملّی، تمامیت ارضی، سرنوشت ملت ما و به راه انداختن حمام خون و انهدام زیرساخت‌های کشورمان را اجرا کنند.

 

وی اذعان کرد: تحلیل گران دشمن می‌گویند:«مي‌توان به طور حتم گفت كه انقلاب اسلامی ايران نخستين پيروزي مسلمين بر غرب، از قرن 16 میلادی به اين طرف محسوب مي‌شود، پيروزي انقلاب اسلامي در سال 1979م در ايران مي‌تواند به عنوان نقطه آغاز جنگ پنهان تمدن‌هاي غرب و اسلام در نظر گرفته شود...» و همه می‌دانیم صاحبان این سخنان با کشورهای متفرّق و ملّت‌های پراکنده چه رفتاری داشتند.

 

حجت‌الاسلام نقدی اظهار کرد: اراده‌های محکم و بصیرت هموطنان و همشهریهای عزیزمان ۴۲ سال این توطئه‌ها و طمع‌های شیطانی را منکوب کرده و بار دیگر در ۲۸ خرداد امسال با حضور در پای صندوق‌های رای این بزرگی را ثابت خواهید کرد.

 

امام جمعه فومن با بیان اینکه یک روز انتخابات به اندازه چهار سال تاثیر دارد و چهار سال فرصت کمی نیست بیان کرد: همه ما با لبیک به ندای امام عظیم الشأن، همه شهدای حریم ایران و حرم و روح حاج قاسم عزیز و دعوت رهبرمعظم انقلاب امروز( ۲۸ خرداد) پای صندوق های رای حاضر می شویم و دِین تاریخی، ملی و شرعی خود را به ملت بزرگ، شهداء گران قدر و کشور عزیز ادا می کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ما با حضور خود در پای صندوق های رای؛ عزّت را می خریم و ذلّت را به اهلش واگذار خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1067265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha