بیش از  ۵ هزارعرفه اخذ رای در ایوان مصرف شده است

فرماندار ایوان گفت: تا کنون بیش از ۵ هزار ۳۰۰تعرفه اخذ رای در شهرستان ایوان مصرف شده است.

«امید علی سبزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: بیش از  ۳۵ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای هستند.

 

وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  هم‌زمان با سراسر کشور، در این شهرستان اندیشیده شده و  ۹۵ شعبه رای‌ تدارک دیده شده که از این تعداد ۸۹ صندوق ثابت و ۶ صندوق سیار است.

 

فرماندار ایوان یادآور شد: ۲ نوع هیئت اجرایی ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در ایوان با ۱۷ معتمد و ۷ عضو اداری فعال هستند.

 

سبزی تاکید کرد: در هیئت اجرایی ریاست جمهوری ۹ معتمد و چهار عضو اداری و در هیات اجرایی شورای شهر و روستای ایوان، هشت معتمد و سه عضو اداری فعال هستند، همچنین بخش های مرکزی و زرنه برای فراهم آوردن زمینه برگزاری انتخابات شورای های اسلامی روستاها هیات های اجرایی جداگانه دارند.

 

وی  بیان کرد: دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی رعایت قانون و اصل بی‌طرفی را سرلوحه کار خود قرار داده و از هیچ کوششی برای صیانت از آرای مردم دریغ ندارند.

 

فرماندار ایوان خاطرنشان کرد: حضور هوشمندانه مردم در انتخابات توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند و برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان نظام جمهوری اسلامی می‌افزاید.

 

کد خبر 1067289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha