مردم حضور در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

قاسمی گفت: به مردم توصیه می شود در ساعات اولیه در انتخابات شرکت کنند و رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند تا در ساعت تعیین شده انتخابات را برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمد قاسمی» امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در ستاد انتخابات استان در استاندای قزوین بیان کرد: امروز صبح از چند حوزه بازدید کردیم و با توجه به اینکه انتخابات شوراها الکترونیکی است، با تأخیرهایی مواجه شده ولی با توجه به گزارش دریافتی روند عادی شده است.

 

دادستان قزوین ادامه داد: حضور در این دوره از حساسیت بالایی برخوردار است همه دشمنان متحد شدند از حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی جلوگیری کنند ولی همانطور که رهبری در فرمایشات خود داشتند هر رأی یک ایرانی می تواند در انتخابات تأثیرگذار باشد بنابراین ما اگر نگران آینده کشور هستیم و می خواهیم در وضعیت موجود تغییراتی حادث شود باید در انتخابات شرکت کرده و از این حق بهره مند شویم.

 

وی عنوان کرد: دستگاه قضایی در ستاد پیشگیری از وقوع جرم، جلسات و کمیته های متعددی داشته است و بر اساس تقسیم کار در هر منطقه یکی از معاونان دادستان را تعیین کرده ایم تا به صورت مستمر امور را رصد کنند و در بازدیدها، حضور مردم خوب بوده و نشان می دهد مردم با بصیرت کشورمان در لحظات حساس و تعیین کننده نقش اساسی خود را ایفا می کنند.

 

قاسمی اعلام کرد: یکی از موضوعات مهم در برگزاری انتخابات سلامت است که بحث سلامت انتخابات و همینطور سلامت رأی دهندگام با تمهیدات لازم مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی در خصوص گزارش تخلفات یادآور شد: برخی نامزدهای شوراها در برخی شهرستان ها تبلیغ می کنند که این کار جرم است ان شاالله خود کاندیداها افراد را از این کار منع کنند.

 

دادستان قزوین خاطر نشان کرد: به مردم توصیه می شود در ساعات اولیه در انتخابات شرکت کنند و رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند تا در ساعت تعیین شده انتخابات را برگزار کنیم.

 

کد خبر 1067332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha