انتخابات در ۲۸۵ شعبه اخذ رأی خراسان شمالی الکترونیکی است

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر در دو شهر شیروان و بجنورد و در ۲۸۵ شعبه، به صورت الکترونیکی است.

«هادی رجائی نیا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر در دو شهر شیروان و بجنورد و در ۲۸۵ شعبه، به صورت الکترونیکی است.

 

 

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی بیان کرد: در شهر بجنورد 209 شعبه الکترونیک و در شیروان 76 شعبه الکترونیک برای جمع آوری آرای انتخابات شورای اسلامی شهر راه اندازی شده است.

 


مسئول فناوری ستاد انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خراسان شمالی هم گفت: در استان بیش از 800 صندوق اخذ رای الکترونیک برای جمع آوری آرای انتخابات شورای اسلامی شهر بجنورد و شیروان تدارک دیده شده است.

 


«امیر براتی» اظهار داشت: بیش از 500 صندوق الکترونیک در بجنورد، مرکز استان و مابقی در شهر شیروان است. 

 


وی خاطرنشان کرد: در شهرهای بجنورد و شیروان که رای‌گیری به صورت  الکترونیکی انجام می شود، ثبت کد نامزد در صندوق‌های الکترونیکی الزامی است.

 


مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و امنیت استانداری خراسان شمالی افزود: افراد برای رای دادن باید شناسنامه و کارت ملی به همراه داشته باشند و کسانی که کارت ملی ندارند، حتما باید شماره ملی خود را ارائه دهند.

 


سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی هم در حال برگزاری است.
 

 

 

 

کد خبر 1067342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha