دشمن شناسی و زمان شناسی مردم قابل تقدیر است

رئیس هیئت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان گفت: با وجود همه مشکلات و نارضایتی هایی که داشتند و به تعبیر مقام معظم رهبری درست هم هست اما اطاعت از ولی فقیه کردند و رأی ندادن را انتخاب نکردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام علی توکلی جمعه (28 خرداد) در ویژه برنامه «انتخابات 1400 میدان حضور» گفت: انصافاً باید در مقابل این مردم که تاکنون شکوه و عظمت آفریدند، تعظیم کرد.

 

رئیس هیئت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان بیان کرد: با وجود همه مشکلات و نارضایتی ها اما مردم اطاعت از ولی فقیه کردند و رأی ندادن را انتخاب نکردند.

 

وی ادامه داد: مردم امروز پای صندوق های رأی رفتند و نظر خود را نوشتند و به صندوق انداختند و ثابت شد وسوسه های دشمن و بیگانگان باعث نشد نظام را فدای گلایه ها و انتظارات خود بکنند و باور کردند که مشکلات قابل اصلاح و برطرف شدن است و با یک مدیریت جدید می توان تغییر ایجاد کرد و اصلاح به وجود آورد.

 

حجت الاسلام توکلی افزود: برای اینکه اصلاح انجام شود و تغییر به وجود بیاید همه آمدند و به خصوص طبقه متوسط و پائین تر از متوسط که شاید بیشترین مشکلات متوجه آن ها بود، آمدند و آن وفاداری خود را به امام، انقلاب، شهدا، ایثارگران و جانبازان اعلام کنند.

 

وی اظهار کرد: در برخی شعبه ها یکسری کندی هایی بود یا دستگاه احراز هویت همراهی نمی کرد یا خودرو آماده نبود یا فضا آماده نشده بود لذا در بعضی از شعبه ها کندی هایی شد و گزارش متوالی دریافت شد اما بحمدلله با پیگیری هایی که هم فرمانداران، هیئت اجرایی و نظارت کردند عمدتاً ایرادات و اشکالات برطرف شد.

 

رئیس هیئت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان به مردم توصیه کرد: در فضای کرونایی هرچه زودتر رای بدهند و از خلوتی حوزه ها و شعب اخذ رأی استفاده کنند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

 

 

وی در خصوص برکات حضور حداکثری در جای جای ایران اسلامی، گفت: این را باید بپذیریم که کلام رهبری معظم انقلاب و ولی فقیه یک نفس گرمی است؛ اینکه خیلی ها می گفتند ما رأی نمی دهیم و رأی دادن چه فایده دارد، به نظر بنده بهانه بود و این افراد واقعاً دلشان می خواهد شرکت کنند اما بهانه می آوردند و یک جواب سربالا به طرف مقابل می دادند اما دنبال این می گشتند که یک نفر با این ها همدردی کند و بپذیرد که این ها مشکل دارند.

 

حجت الاسلام توکلی ادامه داد: مسئولین متاسفانه کمتر عذرخواهی می کنند اما همین که ولی فقیه و امام و رهبرشان آمد مشکلات را تأیید و قبول کردند اما گفتند «شرکت نکردن را من دیگر قبول ندارم» تاثیر داشت.

 

 

وی گفت: حضور تعداد زیادی از خبرنگاران کشورهای مختلف را حاکی از آن دانست که آنچه اتفاق می افتد را مخابره کنند که دنیا می خواهد تصمیم بگیرند و اظهار نظر بکند و موضع خود را در مقابل انقلاب اسلامی که حرف نو و جدید می زند و بدون آن نمی توانند تصمیم گیری کنند، منتظر هستند که ببینند چه اتفاقی می افتد.

 

حجت الاسلام توکلی بیان کرد: بحمدلله هم دشمن شناسی و هم زمان شناسی مردم خوب و قابل تقدیر است و امیدواریم به حق این روز جمعه که متعلق به حضرت ولیعصر(عج) است، نتیجه رأی گیری طوری باشد که مشکلات مردم برطرف شود.

 

وی در پاسخ به اینکه دلیل این همه فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران برای اینکه مردم حضور پیدا نکنند چیست؟ افزود: چیزی که واقعاً برای دشمن شکننده است، حضور و مشارکت مردم است و هیچ کجای دنیا سابقه ندارد که مردم به این شکل در همه فراز و نشیب های 40 ساله حکومت و انقلاب، این جور پای کار آمده باشند لذا وقتی مردم پای کار باشند، مسئولین قرص تر و محکم تر حرف می زنند.

 

رئیس هیئت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان اظهار کرد: یک رئیس جمهوری که با رأی بالا و میزان مشارکت بالا سکان اداره کشور را برعهده بگیرد، حرف او در مجامع بین المللی خریدار و پشتوانه قدرتمندی دارد و اینکه چه کسی رئیس جمهور شود بحث دوم دشمنان است.

 

حجت الاسلام توکلی خاطرنشان کرد: بحث اول و نگاه اول دشمن کاهش میزان مشارکت است اما مردم امروز دارند نشان می دهند که روح شهدا و امام ناظر بر ما است و حضرت ولیعصر(عج) کارهای ما را رصد می کند و در روایت امیرالمومنین (ع) هست که «کسی که در یاری ولی و رهبر خود خواب باشد،  زیر لگدهای دشمن بیدار می شود».

 

وی گفت: در دوران فعلی در غزه، فلسطین، لبنان و سوریه جمعیت اندکی فرمان ولی و رهبر را پذیرفتند و رفتند و نه تنها با لگد دشمن بیدار نمی شوند بلکه با لگدهای خود دشمن را متنبه می کنند و دشمن را به خود می آورند.

 

رییس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان در پایان گفت: فکر نکنید رئیس جمهوری آینده می تواند سر 6 ماه همه چیز را درست کند زیرا به هرحال گذشته ای که ما داشتیم با 6 ماه درست نمی شود و زمان می برد تا سیاست ها اعمال شود و مدیران جهادی، انقلابی و دلسوز مردمی بیایند و برای مردم کار کنند.

کد خبر 1067348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha