افزایش ۱۲ درصدی شعب اخذ رای در شهرستان سربیشه

محمدی تعداد شعبه های اخذ رأی در شهرستان را ۱۰۳ شعبه اعلام کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تعداد شعبات اخذ رأی در این دوره نسبت به دوره قبل ۱۲ درصد رشد دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد محمدی» صبح امروز (۲۸ خرداد) در محل شعبه آموزش و پرورش شهرستان حضور یافته و پس از انداختن رای خود به داخل صندوق گفت: انتخابات محور تعیین سرنوشت کشور، اراده ملی و جلوه حضور و مشارکت مردم است.

 

فرماندار سربیشه با بیان اینکه همه همکاران در سراسر شهرستان با آمادگی کامل کار اخذ رأی را انجام می دهند، از شهروندان خواست این امر مهم را به تأخیر نیندازند و با مراجعه به شعب اخذ رأی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در انتخابات شرکت کنند.

 

محمدی تعداد شعبه های اخذ رأی در شهرستان را 103 شعبه اعلام کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تعداد شعبات اخذ رأی در این دوره نسبت به دوره قبل 12 درصد رشد دارد. 

  

محمدی تعداد شعبه های اخذ رأی شهری و روستایی را به ترتیب 23 و 80 شعبه برشمرد و گفت: در شهرستان سربیشه 125 روستا واجد شرایط وجود دارد.

 

وی میزان مشارکت مردم شهرستان در دوره قبل را 84 درصد اعلام کرد و ضمن تقدیر از مردم همیشه در صحنه، یادآور شد: شهرستان سربیشه در انتخابات دوره قبل در زمینه مشارکت در استان اول بوده است.

 

وی عوامل اجرایی اعم از بازرسی، اجرایی و... در شهرستان را 707 نفر عنوان کرد و از شهروندان خواست شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

 

کد خبر 1067362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha