حضور چشمگیر رای‌اولی‌ها در شعبه مسجد الرسول(ص)

همزمان با آغاز انتخابات ۱۴۰۰، مردم بویژه رای‌اولی‌ها با شناسنامه‌هاي در دست خود در مسجد الرسول(ص) نازی آباد حضور یافته و حماسه حضور را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، انتخابات سیزدهمین دوره رياست جمهوري و ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و دومین میان ‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حالي كار خود را در 28 خرداد 1400 آغاز كرده است كه در مسجد الرسول(ص) واقع در میدان بازار دوم نازی آباد مردم با شور و هيجاني وصف ناشدني از همان ساعات اولیه در پای صندوق های رای حاضر شده اند.


از ساعت ٨ صبح همزمان با آغاز اخذ راي انتخابات، مردم با شناسنامه هاي در دست خود آماده خلق حماسه اي ديگر دراین مسجد شده اند. وجود بیماری کرونا در انتخابات سال ۱۴۰۰، هیچ تأثیری بر مشارکت مردم نگذاشته است و مردم با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رأی، دشمن را از آمادگی خود برای دفاع از ایران آگاه می کنند.


مسئولین این مسجد نیز سعی کرده اند که در شرایط کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی زمینه حضور مردم برای رای گیری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مسجد فراهم کنند.


مسجد الرسول(ص) نازی آباد در طول بیش از 40 سال از گذشت انقلاب همواره یکی از مساجد فعال منطقه جنوب تهران محسوب می‌شود که در مقاطع مختلف همچون اعزام به جبهه ها، پشتیبانی ازرزمندگان اسلام، کمک به محرومین در بحران های مختلف و حضورپر شور درپای صندوق های رای فعال بوده است و دراین دوره نیز شرایط بحران کرونا مانع حضور مردم برای خلق حماسه برای این رویداد مهم در این مسجد نشده است، به طوری که شاهد بوده ایم که از همان ساعات اولیه رای گیری مردم برای اخذ رای در این مسجد حضور یافتند تا ضمن اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری، با حضور چشمگیر در انتخابات، زمینه توسعه کشور، پیمودن مسیر سازندگی و گره گشایی از مشکلات زندگی مردم فراهم کنند.

 

 

 

 

یکی از بانوان در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان دلیل خود از حضور در ساعات اولیه در مسجد برای رای گیری را شادی رهبر معظم انقلاب و ناکام گذاشتن دشمنان عنوان کرد و افزود: مردم ما با حضور در صندوق های رای به دشمنان نشان داده اند که پس از گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی همواره پشتیبان نظام بوده اند و از رئیس جمهور منتخب ملت هم می‌خواهم که رسیدگی مشکلات اقتصادی مردم را در اولویت قرار دهد.

 

بنابراین گزارش، رای اولی ها هم در انتخابات1400، نشاطی از جنس شور و اشتیاق را با حضور خود رقم خواهند زد و با انتخابی آگاهانه در تعیین سرنوشت خود و دیگر هموطنان سهیم خواهند بود. حضور رای اولی ها در مسجد الرسول(ص) نازی آباد هم نیز پررنگ است،تا اولین مهر حضور برای رای اولی ها ثبت شود. این حضور برای آنها استقلال، خودباوری، احساس موثر بودن در سرنوشت کشور را برای آنها به همراه خواهد داشت و آنها با انتخاب خود می‌توانند برای آینده خود و کشورشان تصمیم بگیرند.

 

 

 

یکی از رای اولی ها در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به حضور در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی هشر و روستا گفت: دشمنان تلاش می کنند،که مردم و جوانان را ازرای دادن مایوس کنند، اما تبلیغات آنها بر مردم ما و بویژه بر جوانان هیچ تأثیری نگذاشته است و می بینیم از اولین ساعات رای گیری و با شرایط کرونایی مردم در پای صندوق رای حضور یافته اند.
 

یکی دیگر از رای اولی ها در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: حضور من در رای گیری موثر است و موجب می شود که با رای من رئیس جمهوری انتخاب شود و امیدوارم که رئیس جمهوری آینده به وعده های خود عمل کند وبه مشکلات جوانان اهتمام داشته باشد.‌


 

کد خبر 1067377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha