حضور پرشکوه مردم درانتخابات عامل خنثی‌سازی تبلیغات منفی دشمنان می شود

گلرو حضور پرشکوه مردم درانتخابات را عامل خنثی‌سازی تبلیغات منفی دشمنان دانست و گفت: مشارکت بالای مردم، پشتوانه و اقتدار رئیس جمهور آینده در داخل و خارج از کشور است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «عباس گلرو» درجمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات به منظور ایجاد تغییر و تحول درنظام مدیریتی کشورگفت: مشارکت گسترده در انتخابات در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، به منزله تقویت امنیت کشور و تثبیت اقتدار در داخل و خارج است.

 

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور باشکوه‌ مردم در انتخابات ادای دین به شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی است و اقتدار نظام اسلامی و تقویت منافع ملی را در پی خواهد داشت و مسیر انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های آن را هموارتر از گذشته خواهد کرد.

 

وی حضور پرشکوه مردم درانتخابات را عامل خنثی‌سازی تبلیغات منفی دشمنان دانست و گفت: دشمنان کوشیدند باتبلیغ عدم مشارکت در انتخابات، کشور را با چالش مشروعیت روبرو کنند، اما حضور حداکثری مردم می‌تواند مُهر باطل بر آرزوهای دشمنان باشد.

 

 گلرو با بیان این که مشارکت حداکثری مبدا تحولاتی عظیم در راستای حل مشکلات کشور به ویژه اقتصادی خواهدبود، انتخابات را جشن ملی خواند و افزود: همه مردم شریف را به حضور درپای صندوق‌های رای دعوت می‌کنم .

کد خبر 1067389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha