انتخابات روز تعیین سرنوشت ملت ایران است

سردار بوعلی گفت: امروز، روز تعیین سرنوشت ملت ایران است و اگر چه دشمنان با هدف از بین بردن امنیت ایران اسلامی از ملت ما می خواهند در صحنه انتخابات حاضر نشوند اما مردم ما بار دیگر با حضور موثر خود دشمنان را ناامید می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه اخذ رای در جمع خبرنگاران گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات، پاسخ دندان شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی است و افرادی که خواستار اقتدار کشور در صحنه داخلی و بین المللی باشند در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: امروز، روز تعیین سرنوشت ملت ایران است و اگر چه دشمنان با هدف از بین بردن امنیت ایران اسلامی از ملت ما می خواهند در صحنه انتخابات حاضر نشوند اما مردم ما بار دیگر با حضور موثر خود دشمنان را ناامید می کنند.

وی اضافه کرد: از تمامی مردم استان برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود دعوت می کنیم زیرا این حضور پاسخ دندان شکنی به بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی است.

سردار بوعلی با اشاره به حضور مردم فارس در عرصه های مختلف گفت: استان فارس با برخورداری از شهرهای فراوان و داشتن مردم انقلابی و پای کار همواره در عرصه ها مشارکت فعال داشته است و امروز بار دیگر این مشارکت را به اثبات می رساند.

کد خبر 1067396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha