مردم فریب تبلیغات ضد انقلابی دشمنان را نخورند

فرماندار فردوس با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان نطام مبنی بر عدم حضورمردم پای صندوق های رأی، گفت: مردم فریب تبلغات دشمنان را نخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید حلاج مقدم» ظهر امروز (۲۸ خرداد) پس از حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) فردوس و انداختن رأی خود به داخل صندوق، گفت: مردم از حق انتخاب خود طبق قانون برای تعیین سرنوشت کشور استفاده کنند.

 

فرماندار فردوس حضور در انتخابات و استفاده از این حق قانونی را باعث ایجاد توسعه و تحول در بخش های بین المللی در کشور و محلی در شهرها و روستاها دانست.

 

حلاج مقدم با بیان اینکه نباید فریب دشمنان نظام را خورد، گفت: مردم در اولین ساعات رای گیری پای صندوق های رأی حضور یابند چرا که رأی هر فرد اثر گذار بوده و در سرنوشت کشور و بین الملل تأثیر بسزایی دارد.

 

وی حضور مردم پای صندوق های رأی را باعث اقتدار ملی نظام در سطح بین المللی دانست و افزود: اگر غیر از این بود دشمنان به خصوص استکبار جهانی برای منصرف کردن و عدم حضور مردم پای صندوق های رأی تلاش نمی کردند.

 

فرماندار فردوس ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان از ابتدای شروع این حماسه ملی، تأکید کرد: مردم در اولین ساعات انتخابات رأی خود را در صندوق های اخذ رأی بیندازند و این مهم را برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، ازدحام جمعیت و... به ساعات پایانی موکول نکنند.

 

حلاج مقدم با اشاره به آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری انتخابات گفت: امسال و در این دوره انتخابات با توجه به شیوع بیماری کرونا تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان با رشد 15 و نیم درصدی از 55 شعبه به 64 شعبه ارتقا یافته است.

 

 

 

کد خبر 1067406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha