حضور پرشور مردم دارالولایه در انتخابات 

مردم بصیر و ولایتمدار شهرستان جیرفت از آغازین ساعات صبح با حضور پرشور و حداکثری در شعب اخذ رای حضور یافتند.

خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، صبح امروز ۲۸ خرداد ماه هم زمان با سراسر کشور انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا ها با حضور پرشور مردم بصیر و ولایتمدار جنوب کرمان آغاز شده و روند اخذ رای همچنان ادامه دارد.


شهرستان جیرفت یکی از هفت شهرستان جنوبی کرمان است که به گفته فرماندار این شهرستان ۳۰۵ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که از این تعداد ۸۱ شعبه اخذ رای در شهر جیرفت، بخش مرکزی ۱۴۵ شعبه، بخش اسماعیلی ۵۱ صندوق رای، بخش جبالبارز ۳۳ صندوق رای، شهر درب بهشت ۶۱ صندوق رای و شهر اسفندقه ۱۶ صندوق رای قرار دارد و مردم در آغازین ساعات صبح در محل این شعب حاضر شده اند.


در سطح این شهرستان ۱۵۰ صندوق ثابت و ۱۵۶ صندوق به صورت سیار در حال اخذ رای مردم بوده و در مجموع تعداد شعب شهری ۹۷ عدد و شعب روستایی ۲۰۹ عدد است.


برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا رای گیری با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته و یک شعبه سیار نیز به بخش های کرونایی و بیمارستان های این شهرستان اختصاص داده شده است.

 

یکی از شعب اخذ رای در مسجد جامع شهر جیرفت قرار دارد که در انتخابات گذشته همواره صحنه حضور پرشور مردم در انتخابات بوده و صبح امروز نیز از ابتدای صبح نیز صحنه حضور مردم در صف طولانی برای حضور در انتخابات است.

در حاشیه برگزاری انتخابات در شعبه اخذ رای مسجد جامع شهر جیرفت، خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان با تعدادی از رای مردمی که برای شرکت در انتخابات آمده بودند، گفت و گو کرد.

 

«مریم امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: من امروز برای اولین بار هست که می توانم در انتخابات شرکت کنم و رای اولی هستم.



این نوجوان جیرفتی ابراز کرد: حس خیلی خوبی دارم که می توانم در سرنوشت خودم و کشورم سهیم باشم برای همین از ابتدای صبح در محل اخذ رای حضور پیدا کردم.


وی عنوان کرد: از همه رای اولی ها می خواهم که تا وقت باقی است به پای صندوق های رای آمده و سرنوشت خود را تعیین کنند.


«سیده صدیقه حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز نیز همچون گذشته با توجه به تکلیفی که داشتم در انتخابات شرکت کردم و امیدوارم با انتخاب فرد اصلح مشکلات جوانان حل شود.


این بانوی جیرفتی ادامه داد: ما همه مدیون خون شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی هستیم که در یک جمعه که همه ما خواب بودیم به شهادت رسید امروز آمده ام تا نسبت به شهدا مخصوصا این شهید والا مقام ِدین خود را ادا کنم.


وی ابراز کرد: شهدا رفتند تا ما در آرامش زندگی کنیم و حضور در انتخابات کمترین کاری است که می توان در ادامه راه شهدا انجام داد.


حسینی اظهار کرد: از مشکلات عمده جوانان اشتغال، مسکن و ازدواج است و امیدوارم رئیس جمهوری آینده به این مشکلات رسیدگی کند چرا که جوانان آینده سازان این کشور هستند.


این بانوی جیرفتی عنوان کرد: امروز با همسرم و فرزندانم به پای صندوق های رای آمدیم و امیدوارم همه مردم ایران اسلامی نسبت به خون شهدا و امنیت کشور احساس مسئولیت کرده و در انتخابات حضور یابند.



«علی توکلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز در لبیک به ندای رهبری در انتخابات  شرکت کردم چرا که حتی یک رای نیز در تعیین سرنوشت مردم و کشور تاثیر دارد.


این جوان جیرفت بیان کرد: امروز به اتفاق دوستانم آمدیم تا با شرکت در انتخابات به دشمنان بگوییم که ما عاشق کشور، نظام اسلامی و رهبرمان هستیم و سرنوشت ایران اسلامی برای ما اهمیت دارد.


وی ابراز کرد: دشمنان با راه اندازی تبلیغات به دنبال حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رای بودند اما ما آمدیم تا با حضور  پررنگ مشت محکمی بر دهان آنها بزنیم.


توکلی در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم روز به روز شاهد آبادانی و سر بلندی ایران اسلامی باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی رغم شدت گرمای هوا اما روند برگزاری انتخابات در جنوب کرمان و شهرستان جیرفت همچنان ادامه دارد و این شرایط مانع حضور پررنگ مردم در انتخابات نشده و مردم همچنان در صف های انتخابات ایستاده اند.

کد خبر 1067410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha