​تلاش دشمن در کاهش مشارکت / کارشکنی‌ها با حضور خوب مردم خنثی شد

آقازاده رفع مشکلات را مهم‌ترین مطالبه مردم از کاندیداهای انتخابات اعلام کرد و گفت: دشمن درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات بود اما دیدیم که این امر با وجود تمام کارشکنی‌هایی که انجام شد محقق نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سید علی آقازاده» امروز(جمعه،۲۸ خرداد) با حضور در برنامه مردم میدان جهت پوشش حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در مورد اهمیت انتخابات و شرکت مردم در آن و به ویژه انتخاب افراد اصلح برای مدیریت کشور را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری این بود که بحث گله مندی مردم با موضوع حضور در انتخابات باهم دو مقوله متفاوت است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس این جمله مقام معظم رهبری را بسیار حکیمانه خواند و با اشاره به اینکه بنده به عنوان شهروند یکسری مطالبات و خواسته دارم و خواستار رفع آن هستم ابراز داشت: افرادی که خود را کاندید می‌کنند باید برای رفع این مشکلات برنامه داشته باشند و اتفاقا مردم ما هم دقیقا همین را مطالبه دارند.

 

وی عملکرد مدیریت فعلی جامعه را مورد انتقاد قرار داد و با بیان اینکه متاسفانه این مدیریت به نحوی بوده که انگار به خواست دشمن قرار بود تا مردم به صندوق‌های رأی پشت کنند ابراز داشت: در مقطعی از توسعه همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داریم و دشمن هم قصد دارد که نظام را وارد یکسری چالش‌ها بکند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مردم در هر دوره‌ای از انتخابات با حضورشان در جهت استمرار و تحکیم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و تعیین سرنوشت خود قدم برداشته‌اند یادآور شد: حضور مردم به نوعی برای اصلاح و ضعف‌هایی بوده که وجود داشت و با هدف اسقامت بیشتر در برابر مشکلات محقق شد.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه ملت ما در تاریخ انقلاب اسلامی نشان دادند که همواره پشتیبان جمهوری اسلامی هستند اضافه کرد: بدون شک این امر یکی از عنایات الهی محسوب می‌شود از طرفی در هر کشوری وحدت ملی و حضور در صحنه‌های سرنوشت ساز مؤثرترین راه برای تثبیت اقتدار و وحدت ملی است.

 

آقازاده آثار و تبعات حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت سازی مانند انتخابات را برشمرد و عنوان کرد: این آثار در داخل کشور منجر به اتحاد، انسجام و همبستگی ملی می‌شود و در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران نیز موجبات امیدواری ملت منطقه و جبهه مقاومت را در برابر جبهه غرب و استکبار جهانی فراهم می‌کند.

کد خبر 1067412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha