۲۸ خرداد سرنوشت ۱۴۰۰ روز آینده را مشخص می کند

رستمی گفت: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ یک روز است اما مردم سرنوشتی را برای حدود ۱۴۰۰ روز آینده خود تعیین می‌کنند که چه کسی رییس جمهوری باشد که بتواند شرایط موجود امروز کشور را به خصوص به لحاظ مسائل اقتصادی که مردم در تنگنا به‌سر می‌برند، ری

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، رستم قاسمی، وزیر سابق نقت پس از انداختن ریای خود در شعبه حسینیه ارشاد با اشاره به اینکه مردم ما، مردمی نجیب و باشعوری هستند، گفت: انشاالله که مردم بتوانند در این شرایط سرنوشت خود را خود تعیین کنند.

 

قاسمی بیان کرد: جاهای دیگر هم گفته‌ام که ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ یک روز است اما مردم سرنوشتی را برای حدود ۱۴۰۰ روز آینده خود تعیین می‌کنند که چه کسی رییس جمهوری باشد که بتواند شرایط موجود امروز کشور را به خصوص به لحاظ مسائل اقتصادی که مردم در تنگنا به‌سر می‌برند، ریل اقتصادی‌اش را تغییر دهد.

 

گفتنی است، انتخابات سیزدهمین دوره  ریاست جمهوری، ششمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره پنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۷ صبح روز جمعه مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ آغاز شد. در این دوره بیش از ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار شامل ۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۸ نفر مرد و ۲۹ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۲۶۹ نفر زن واجد شرایط رای دادن هستند. همچنین در این دوره یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی واجد شرایط شامل، ۷۰۶ هزار و ۹۸۸ نفر مرد و ۶۸۵ هزار و ۱۶۰ نفر زن هستند.

کد خبر 1067424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha