حضور حداکثری مهم ترین رکن برگزاری انتخابات است

حجت الاسلام دالوند پور با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « پیمان دالوند پور» در نشست بصیرتی، با دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در انتخابات، اظهار داشت: حضور حداکثری مهم ترین رکن برگزاری انتخابات و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری علیه السلام  خرم آباد، گفت:  ظرفیت اصلی انقلاب اسلامی ایران  مردم ولایتمدار و جوانان انقلابی است.

وی بیان کرد: عمده مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد علت این مشکلات در نوع تفکربرخی حکمرانان است.

حجت الاسلام دالوند پور بیان کرد:  وقتی برخی کارگزاران به دنبال رانت و هم حزبی‌های خود باشند  و سرنوشت مردم را به برجام گره بزنند نتیجه آن اسفناک خواهد شد.

 وی با بیان اینکه مردم از کارگزاران گله مندند، نه از انقلاب راه گلایه قهر کردن نیست، خاطرنشان کرد: بهای اقتصاد برجامی، ضرر به مردم بود کوچک کردن سفره مردم بودو فشار بر قشر ضعیف جامعه بود.

 حجت الاسلام دالوندپور اذعان داشت: امروز راه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح است.

وی با بیان اینکه  کشور مرد میدان می‌خواهد،ادامه داد: انتخاب صحیح مهم ترین گام در راستای  بهبود شرایط کشور و طرد شدن رانت خواران است.

این کارشناس مسائل دینی خاطرنشان کرد: انتخاب صحیح می‌تواند ریل کشور را به مسیر اصلی انقلاب برگردانند.
وی با بیان اینکه منتخب انتخابات منتخب همه مردم است، ابراز کرد: دولت پیش روی ایران  به دنبال عدالت اجتماعی، رفع تبعیض و توزیع عادلانه فرصت‌ها و ثروت باشد .

حجت الاسلام دالوند پور اذعان داشت: برای اینکه باید دولت آینده خسارت‌های گذشته را جبران کند و این موضوع نیاز به پشتوانه مردم و مشارکت حداکثری آنان دارد.
وی افزود: به عنوان یک طلبه که در راه این انقلاب تلاش میکنم از همه شما خواستارم تا ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات، فردی اصلح را انتخاب کنید که بر اساس شاخص‌های رهبر معظم انقلاب  پاکدست، فساد ستیز،، مدیر و مدبر و آشنا به مشکلات مردم باشد.
 

کد خبر 1067434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha