با  انتخاب شخص اصلح پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  مستحکم تر  خواهد شد

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: امروز با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب شخص اصلح پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم تر خواهیم کرد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: اجازه نخواهیم داد به کسانی که به دنبال تضعیف این نظام و انقلاب اسلامی هستند و تلاش می‌کنند انتخابات ضعیفی برگزار شود غیرت و تعصب و بینش سیاسی ملت ایران اسلامی این اجازه را به دشمنان ما نخواهد داد که چنین اتفاقی بیافتد.

 

امام جمعه شهرستان سزپل ذهاب افزود:حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده بلوغ سیاسی ملت بزرگ ایران و ارتقای موقعیت و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی وهمچنین مایه عزت و آبروی بین المللی کشور و تحکیم امنیت پایدار است.

 

 

وی  خاطر نشان کرد: با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا لبیک خواهیم گفت امروز روزی است که سرنوشت کشور را ما خودمان  انتخاب می‌کنیم و امروز بزرگترین روز سرنوشت‌ساز برای ما خواهدبود.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: امیدواریم مردم با حضور حداکثری و آگاهانه خود، بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را مایوس و حماسه باشکوه دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی، رقم بزنند.

 

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در پایان گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصتی برای حضور علاقمندانه هر ایرانی در تعیین سرنوشت خودو ضامن امنیت کشور بود که ملت بصیر و آگاه ایران، طی ۴۲ سال گذشته هر بار پرشورتر از قبل در انتخابات های مختلف شرکت کرده و با بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره)، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون پاک شهدا، رأی همراهی خود به جمهوری اسلامی را در صندوق انداخته اند.

کد خبر 1067440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha