سیستان و بلوچستان رتبه برتر در مشارکت مردمی در شعب اخذ رای را دارد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انتخابات در استان نشان دهنده وحدت عملی شیعه و اهل سنت است، گفت: سیستان و بلوچستان رتبه برتر در مشارکت مردمی در شعب اخذ رای را دارد.

«آیت الله مصطفی محامی» در حاشیه انداختن رای خود به صندوق شعبه اخذ رای در سالن شهید بهشتی زاهدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: براساس گزارشات رسیده از شعب اخذ رای در سراسر استان، مردم استان در انتخابات حضور پرشور دارند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همواره مردم سیستان و بلوچستان پیشتاز انتخابات بوده اند، ادامه داد: حضور پر شور مردم در انتخابات نشان دهنده غیرت ملی، انقلابی و احساس مسئولیت در برابر سرنوشت جامعه است.

 

محامی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان براساس بینش، فرهنگ بالا و برای احقاق حق خودشان و دخالت در تامین  سرنوشت در شعب اخذ رای مشارکت دارند و امیدواریم با انتخاب افراد اصلح در ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا بتوانیم خدمتگذاران خوبی برای نظام  انتخاب کنند زیرا که مردم شایسته خدمت بیشتر هستند.

 

وی با  اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان رتبه برتر در مشارکت مردمی در انتخابات دارد، افزود:  امیدواریم امروز بار دیگر مردم استان با مشارکت حداکثری در شعب اخذ رای، کسب رتبه برتر مشارکت در انتخابات را در کشور تکرار کنند.

 

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه انتخابات در سیستان و بلوچستان نشان دهنده وحدت عملی شیعه و اهل سنت است، یادآور شد: مشارکت در  پای صندوق اخذ رای در سیستان و بلوچستان میدان ظهور و بروز وحدت است.

 

محامی تصریح کرد: انتخابات در کشور ما همواره مهم بوده و است اما در مقطع کنونی از زمان حساسیت ویژه دارد و گواه بر این ادعا حجم تبلیغات دشمن است که خیلی تبلیغ می کنند و از هر دری می زنند که مشارکت مردم را کمتر کنند.

 

وی افزود:مردم فهیم، انقلابی و با شعور و شور اسلامی هرگاه احساس کنند حضورشان بیشتر تاثیرگذار است و انقلاب به حضورشان نیاز دارد حضور و مشارکت بیشتر خواهند داشت و امیدواریم امروز روز مبارک باشد و حضور پر شور مردم را با انتخاب افراد اصلح داشته باشیم.

کد خبر 1067459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha