«من رأی می دهم» پیام امروز اهالی فهما در خراسان شمالی

مدیران و فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی بر ضرورت شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کردند و آحاد واجدان شرایط اخذ رأی را به حضور در پای صندوق های رای فراخواندند.

خبرگزاری شبستان_ خراسان شمالی؛  تنی چند از فعالان و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با توجه به قرار گرفتن در روز انتخابات ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن تاکید بر اهمیت حضور در این صحنه سرنوشت ساز، تک تک واجدین شرایط رأی دادن را به اقدامی مجاهدانه و نقش آفرینی در این عرصه فراخواندند و در این راستا با برگزاری نشست های روشنگرانه، راه اندازی کانال ها و گروه های مجازی، اجرای پاتوقی گروه های سرود کانون ها در مناطق مختلف شهری و روستایی  اقدام کردند.

 

«محمد رستمی» یکی از مدیران جوان و مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف)  منطقه حر بجنورد گفت: طبق وصیت شهدا، همان هایی که خون بهای آنها در ذمه ماست، امروز در جواب خون بهایشان پای صندوق رای میاییم.

 

وی اضافه کرد: یکی از رفقای هم رزم حاج قاسم ایشان را در خواب دیده بود که پا برهنه برای رأی دادن می دوید، شاید حاج قاسم می خواست به ما بگوید امر ولی فقیه برای شرکت در انتخابات روی زمین نماند.

 

«سجاد قلی پور» مربی گروه سرود «کوثر ولایت» کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین هم مشارکت در انتخابات را سبب ‌ توسعه پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی با تجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و انتخاب اصلح نقش و تاثیر بسزایی در رسیدن به اهداف ملی و فراملی نظام دارد.

 

وی با عنوان اینکه هر اندازه که مشارکت مردمی در انتخابات بیشتر باشد رسیدن به اهداف و اجرایی شدن برنامه‌ها نیز عملی تر خواهد شد، گفت: تمام عوامل برگزاری انتخابات باید هدف اصلی خود را بر صیانت از آرای مردم و انتخابات سالم معطوف کنند.

 

«سارا رنجبر» مدیر کانون طریق النور روستای سیساب بجنورد نیز در این باره با عنوان اینکه انتخاب رئیس جمهور در کشور ایران یک حرکت کاملا مبتنی بر نظر مردم است که هر چهار سال یکبار رئیس جمهوری خود را بر اساس معیارهای مشخص که همان میزان پیشرفت کشور است انتخاب می کنند، افزود:  یکی از مهمترین معیارهایی که باید به آن توجه کرد میزان پیشرفت کشور در زمان هر رئیس جمهور است، این نکته می تواند بسیاری از مسیرهای انتخاب را برای ما مشخص کند.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست های روشنگرانه در روستاهای مختلف بجنورد، به نقش مساجد و فعالان آن اشاره کرد و اظهار داشت: اهالی مسجد با بیشترین ارتباط میان بدنه مردم قطعا نقش بسیاری در شور و شعور انتخابات ایفا می کنند و در چنین زمانی که حساسیت انتخابات به اوج خود رسیده است فعالان مسجدی به ویژه در کانون های مساجد که اولویت فعالیت آنها بصیرت افزایی است، می توانند شهروندان را نسبت به انتخاب درست، آگاه تر کنند.

 

«حمیده  باقری» رابط کانون حضرت علی اکبر (علیه السلام) روستای ینگه قلعه بجنورد هم با صراحت و تاکید بر حضور در انتخابان  پیش رو گفت: من اگر بخواهم نظرخود را درباره  شرکت در انتخابات بگویم  ابتدا آن را یک وظیفه  شرعی و دینی می دانم و پس از آن لبیک به فرمایش رهبرم و دیگری نابودی و ناکام ماندن دشمنان و زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرج الشریف) بهترین تعبیر می دانم .

 

وی هم افزایی و بصیرت بخشی فعالان کانون ها در فضای مجازی و جلسات حضوری را بسیار موثر خواند و گفت: در این روزهای منتهی به انتخابات  تلاش کردیم تا این مهم محقق شود.

 

«محمد کاظم رضا پور» مدیر کانون فرهنگی هنری شیخ بهایی روستای طراقی ترک بجنورد نیز با عنوان اینکه  وضعیت و اهداف و تقدیرمان تغییر نخواهد کرد الا با ایجاد شرایط و انتخابی که خودمان رقم می زنیم، گفت: فعالان کانون ها با تمام توان باید تلاش کنند تا ولایتمدارانه و آگاهانه با توضیح و شفاف سازی درست، زمینه حضور پرشور و  انتخاب اصلح را فراهم آورند.

 

وی ادامه داد: حتی برای آن جوان و یا کهنسالانی که در دورترین روستاها هستند؛ چرا که انتخاب درست حتی در زندگی او هم تأثیر گذار است.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین  دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه 28 خردادماه در حال برگزاری است.

 

 

 

کد خبر 1067465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha