دشمنان از هیچ تلاشی برای تزلزل پایه های قدرت حکومت اسلامی کوتاهی نمی کنند

حجت الاسلام چراغی گفت: دشمنان برای تزلزل پایه های قدرت حکومت دینی و انقلاب مردمی دست به هر خفت و خواری می زنند.

حجت الاسلام خلیل چراغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  مردم آگاه و فهیم ایران با هر سلیقه و نگرش سیاسی همیشه ثابت کرده اند از اقتدار جمهوری اسلامی در همه حال حمایت کرده اند و می کنند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گیلانغرب افزود:دشمنان به سر کردگی آمریکا و اسرائیل و اروپا و آل سعود که دستشان به خون فرزندان ملت رنگین شد قصد دارند با تبلیغ سوء ما و مسیر انقلاب  را به انحراف بکشانند  اما موفق نخواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم می بایست خود اصلح را از غیر اصلح سوا  کنند با توجه به اینکه نارضایتی هایی از عملکردها وجود دارد اما باید با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح این مشکلات را رفع کنیم.

 

حجت الاسلام چراغی تصریح کرد: انتخاب اصلح یعنی رضایت خدا بر رضایت شخص مقدم گردد .ما در ادوار مختلف خود انتخاب کرده ایم که کسانی در مسند بنشینند که باعث بروز مشکلات معیشتی و رکود اقتصادی و وضعیت اسف بار جامعه شده اند.همان افرادی که این مردم را به انتخاب نادرست تشویق می کردند چه جاهلانه و چه عامدانه با گروههای ضد انقلاب در یک مسیر قرار گرفته اند ومردم را از رفتن به پای صندوق رای منصرف می کنند .

 

رئیس تبلیغات اسلامی گیلانغرب اظهار کرد: ما نباید کارهای کرده و نکرده و غلط و درست یک رئیس جمهور را پای اسلام و نظام بنویسیم بخدا قسم این یک حق الناس است  ما نباید نتیجه ی انتخاب غلط خود را به نظام اسلامی انتساب دهیم . نظام هیچ دخالتی در انتخاب مانداشته و ندارد.حکومت ما دیکتاتوری نبوده و نیست  .

 

وی بابیان اینکه اگر در این برهه از زمان ملت ما در این همایش بزرگ شرکت و درست انتخاب نمایند، گفت:ماهمه چه زن و مرد تکلیف اخلاقی و دینی داریم به پاس داشتن نعمت امنیت و حفظ مرزهای علمی و پولتیکی و ژئوپولتیکی به برکت خون جاویدان شهدا و دانشمندان علمی کشور که توسط دشمنان قسم خورده ی این نظام و انقلاب و ملت به درجات رفیع شهادت نائل شده اند پای صندوقهای رای برویم و ماهم به تکلیف خود با دادن رای ادا نماییم .

 

 

کد خبر 1067475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha