حضور پرشور مردم در انتخابات مسئولیت منتخب مردم را افزایش می‌دهد

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اینکه منتخبین مردم به دلیل مشارکت بالای مردم در این شرایط وظیفه سنگینی دارند گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه واقعی نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (جمعه ۲۸ خرداد) بعد از انداختن رای خود در صندوق شعبه آستان متبرک سبزقبا (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قطعا مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و در آینده یک ایران قوی و مقتدر خواهیم داشت.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر دزفول از همان ساعت ابتدایی شروع اخذ رای افزود: مردم این شهرستان همواره در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی پیشگام بوده‌اند و امروز نیز برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار دزفول مقاوم و قهرمان ثبت خواهند کرد و با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی برای کشور افتخار آفرینی خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران از شایسته ترین مردم هستند که با وجود همه سختی‌ها و گلایه‌ها باز هم جانانه در صحنه می‌آیند اضافه کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات مسئولیت منتخب مردم را افزایش می‌دهد، لذا جا دارد افراد منتخب در شورای شهر و همچنین فرد منتخب در ریاست جمهوری تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم معطوف کند.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: دشمنان احساس خطر و وحشت کرده‌اند که اگر مردم در این انتخابات حضور یابند و منتخبی داشته باشند، کشور از پیک مشکلات عبور می‌کند لذا با تمام توان رسانه ای خود وارد شده‌اند تا مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند.

 

وی ابراز کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، رأی دادن یک عمل صالح است و ایشان تأکید کرده‌اند که مردم فریضه رأی دادن را به عنوان یک عمل صالح با وضو انجام دهند و با توجه به اینکه روز جمعه متعلق به امام زمان (عج) است، مردم با حضور پرشور خود اسباب شادی امام زمان (عج) را فراهم کنند.

 

امام جمعه دزفول خاطر نشان کرد: به یاری خداوند و با همدلی، اتحاد و بصیرت مردم امروز یک روز تاریخی برای ملت بزرگ ایران خواهد بود؛ بنابراین لازم است همه ما در این افتخار ملی سهیم باشیم.

 

وی یادآور شد: عده‌ای می‌گویند که رأی من به عنوان یک نفر تأثیری ندارد اما همین یک رأی‌هاست که تبدیل به میلیون‌ها رأی می‌شود؛ پس همه باید از حق رأی خود در راستای مشارکت در سرنوشت کشور به خوبی استفاده کنند.

 

کد خبر 1067540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha