حضور پر شور همدانی ها در پای صندوق های رای ستودنی است

مردم دیار الوند، با حضور باشکوه و پر شور خود در پای صندوق های رای یکصدا فریاد می زنند که پای آرمان ها و انقلاب ایستاده اند و سرنوشت کشورشان را به دست فردی باکفایت و اصلح از میان خودشان خواهند سپرد.

خبرگزاری شبستان- همدان: امروز ملت صبور ایران با وجود همه تنگناها و دشواری ها با حضور در پای صندوق های رای ثابت خواهند کرد که صیانت از منافع ملی و حراست از امانت امام خمینی (ره) و شهدا در اولویت قرار دارد.

 

قشرهای مختلف مردم با هر سلیقه و نگاه سیاسی، آمدند تا بار دیگر با عمل به وظیفه شرعی و ملی، نام خود را به عنوان حماسه سازترین ملت ها به ثبت برسانند و در برابر چشم جهانیان و در حساس‌ترین مقطع تاریخ کشور، اقتدار، امنیت و همچنین بالا رفتن قدرت چانه زنی ایران در عرصه بین المللی را تثبیت کنند.

 

امروز مردم ایران صحنه هایی از شور و شعور سیاسی آفرینند و با حضور باشکوه در پای صندوق های رای یکصدا فریاد می زنند که پای آرمان ها و انقلاب ایستاده اند و سرنوشت کشورشان را به دست فردی باکفایت و اصلح از میان خودشان به عنوان یک ایرانی با غیرت و توانمند خواهند سپرد.

 

 

دراین میان مردم استان همدان نیز همپای دیگر هموطنان خود در سراسر کشور از نخستین ساعت آغاز فرآیند رای گیری در شعب اخذ رای حاضر شده و با دادن رای نقش خود در مسیر رشد و تعالی کشور را به خوبی ایفا کردند.

 

مردم دارالمومنین همدان نشان دادند که به مانند همیشه بر پیمان خود با امام راحل و شهدای انقلاب ایستاده اند، پیر و جوان، زن و مرد همه آمده اند تا بگویند که پای منافع کشور ایستاده ایم و اجازه فرصت طلبی به دشمنان را نخواهیم داد.

 

 

«مصطفی آزادبخت»  در جمع خبرنگاران گفت: یک هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای در استان همدان دایر شده است که ۲ شعبه با مشکل ارتباط اینترنتی مواجه شد.

 

رییس ستاد انتخابات استان همدان افزود: با توجه به برگزاری الکترونیک انتخابات شورای اسلامی شهر همدان مکان هایی که با مشکل اینترنت مواجه شده بودند انتخابات به صورت دستی و کاغذی انجام می شود.

 

رییس ستاد انتخابات استان همدان عنوان کرد: رخداد انتخابات ۱۴۰۰ رویداد بسیار مهمی است چرا که نگاه همه به ایران است که این اتفاق مهم را چگونه پشت سر می گذارند.

 

وی یادآور شد: در مقابل بسیاری از شهروندان نیم ساعت پیش از آغاز زمان رای گیری در شعب حضور یافته که این حضور و مشارکت به معنای ایثار، گذشت، لبیک به فرامین رهبری انقلاب اسلامی و تقویت اقتدار ملی است.

 

وی افزود: ۲۹ هزار نفر کار اجرایی انتخابات را بر عهده دارند و امروز مردم همدان با خلق حماسه ای ماندگار، برگ زرین دیگری بر اوراق خود می افزایند.

 

حجت‌الاسلام« احمدحسین فلاحی» نیز  با حضور در یکی از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز مردم حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد، گفت: حضور حداکثری باعث ناامیدی دشمنان نظام می شود.

 

رئیس هیات نظارت بر انتخابات در همدان ضمن درخواست از مردم که صبر داشته باشند تصریح کرد: این انتخابات سرنوشت ساز است و ریل جدیدی را برای کشور تعریف خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه اگر در جایی مشکلی باشد به صورت دستی را‌ی‌گیری می‌شود عنوان کرد: تدابیر لازم و تعرفه‌های شورا برای اخذ رای دستی انجام شده و در صورت اتصال سیستم، مجدد رای‌گیری الکترونیکی انجام خواهد شد.

 

فلاحی خاطرنشان کرد: مدت زمان رای‌گیری سراسری است و اگر در کشور تا ۲ بامداد است، همه باید رعایت کنند هرچند معمول است در برخی شهرها و روستاها زودتر تمام شود.

 

وی با بیان اینکه تا روز گذشته ۲۰ پرونده تخلف ثبت شده و امروز نیز ناظران و بازرسان ما در شعب هستند گفت: برای هر ۱۵ صندوق یک بازرس و برای هر شهرستان یک سربازرس داریم.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1067545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha