اجرای گروه تواشیح محمدرسول الله(ص) در حوزه های رأی گیری/رأی دهندگان مدافع حرم جمهوری اسلامی اند

گروه تواشیح و همخوانی قرآن محمد رسول الله(ص) متشکل از برترین قاریان و تواشیح خوانان استان تهران در کنار مردم شریف ایران اسلامی ضمن حضور در حوزه های رای گیری اجرای برنامه‌های متعددی پرداختند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛همزمان با روز انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ مردم کشورمان هم‌صدا با شهدا و امام راحل برای نقش بر آب کردن توطئه های دشمنان در صحنه حضور داشتند. در کنار این حضور گرم و پرشور جامعه قرآنی کشور به تاثیر است از فرمایشات طلاب اللهی و ائمه معصومین  علیهم السلام و لبیک گویان با منویات مقام معظم رهبری پای صندوق های رای حضور داشتند.

 گفتنی است گروه تواشیح و همخوانی قرآن محمد رسول الله  متشکل از برترین قاریان و تواشیح خوانان استان تهران در کنار مردم شریف ایران اسلامی  ضمن حضور در حوزه های رای گیری اجرای برنامه‌های متعددی پرداختند.

 بنابراین گزارش دکتر رحیم قربانی سرپرست گروه تواشیح و همخوانی قرآن محمد رسول الله  صلی الله علیه واله و سلم  در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان  ضمن حضور در صندوق رای گیری شعبه مسجد جامع لویزان؛ با اشاره به لزوم حضور حداکثری آحاد جامعه برای انتخاب شخصی اصلح و کارگزاری مومن و انقلابی برای تصدی ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: از همان لحظات ابتدایی شروع رای گیری گروه تواشیح محمد رسول الله صلی الله علیه وآله و سلم متشکل از ۱۰۰ نفر از قاریان و موشحین  برتر استان تهران ور در شعب و حوزه‌های مختلف رای‌گیری به اجرایی برنامه‌های متنوع پرداختند.

 

 وی با اشاره به حضور گروه تواشیح محمد رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم در حوزه‌های مختلف انتخاباتی و لمس حضور پرشور مردم  در این دوره از  انتخابات عنوان کرد: این  صد نفر به چند گروه کوچک تر تقسیم شده و هرکدام در چند شعبه  تا پایان رای گیری امروزبه اجرای برنامه می پردازند.

 سرپرست گروه تواشیح و همخوانی قرآن محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم افزود: تاکنون در شعبه رای گیری حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام و همچنین مسجد النبی میدان نارمک و حوزه انتخابی مسجد جامع لویزان به اجرای برنامه پرداختیم. که در تمام این حوزه‌ها شاهد حضور پرشور و بی‌نظیر مردم با بصیرت و موقعیت شناس کشور ما بودیم.

قربانی تصریح کرد: به طور قطع حضور گسترده مردم نقشه های دشمنان را بر آب خواهد کرد و این اولین انتخابات بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است که به فرموده ایشان جمهوری اسلامی ایران حرم است و همه وظیفه دفاع از این حرم را داریم.

وی خاطرنشان کرد:  از این رو هر شرکت کننده در انتخابات به مثابه مدافع حرم جمهوری اسلامی که در این  روز قدر انتخابات سرنوشت چهار ساله کشور را تعیین می کند. از خداوند متعال مسئلت داریم تا فردی اصلح، منطبق با آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی انتخاب شود تا زمینه ساز حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف شود.

کد خبر 1067556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha