سامانه «مردم ناظر» برای رسیدگی به شکایات مردمی در انتخابات/ به کارگیری ۷ هزار ناظر شورای نگهبان در انتخابات

بهمنی نژاد گفت: هفت هزار نفر به عنوان ناظران شورای نگهبان در سراسر استان گلستان در این دوره از انتخابات به کارگیری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمیدرضا بهمنی نژاد» عصر امروز (جمعه 28 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  هفت هزار نفر به عنوان ناظران شورای نگهبان در سراسر استان گلستان در این دوره از انتخابات  به کارگیری شدند.

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گلستان  ادامه داد: ناظران شورای نگهبان از اقشار مختلف جامعه هستند و این  نیروها به وظایف خود تسلط دارند .

 

بهمنی نژاد بیان کرد: به صورت میانگین در هر شعبه اخذ رای سه نفر به کارگیری شده است و شورای نگهبان سامانه اینترنتی را برای این دوره تحت عنوان «مردم ناظر» طراحی کرده است و از طریق این سامانه به شکایت ها و انتقادات مردمی رسیدگی می شود.

 

وی افزود:  رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور نیز به این مسئله تاکید کردند که کسی از عوامل اجرایی شعب اخذ رای حق آن را ندارد که از رای دهندگان بپرسد که قصد شرکت در  کدام انتخابات را دارد و افردی که در این انتخابات شرکت می کنند هدفشان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند مردم این انتخابات را به عنوان یک عمل صالح در نظر بگیرند و با انتخاب فرد اصلح به ایران قوی کمک کنند.

 

کد خبر 1067574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha